نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1396 - 7:28   |   کد مطلب: 22551
معاون فرهنگی اداره اوقاف ملایر خبر داد
اجتماع 6 هزار نفری منتظران در ملایر
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجتماع 6 هزار نفری منتظران در آستان مقدس امامزادگان ملایر به مدت سه شب خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام محمد احمدوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک میلاد فرخنده امام عصر(عج) و نیمه شعبان اظهار کرد: همزمان با نیمه شعبان  مراسم جشن و سرور در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

وی از برگزاری اجتماع 6 هزار نفری «منتظران» در ملایر خبر داد و گفت: این مراسم با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان به مدت سه شب به ترتیب در محل آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) ملایر و دو شب نیز در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اطعام یک‌هزار نفر همزمان با شب نیمه شعبان در ملایر خبر داد و گفت: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در امامزاده عبدالله(ع) ملایر با قرائت دعای کمیل برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در امامزاده عبدالله(ع) ملایر گفت: این خیمه‌ها به مدت دو روز با حضور مبلغان اعزامی و بومی با برنامه‌هایی از قبیل  پاسخگویی به مسائل دینی و شرعی، دفتر مشاوره، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی برای کودکان، غرفه نقاشی کودکان و توزیع بسته‌های فرهنگی ونرم افزاهای مهدویت برپا می‌شود.

احمدوند در ادامه از برگزاری مسابقه فرهنگی منتظران ظهور در قالب دلنوشته، شعر، خاطره‌نویسی در اعیاد  شعبانه خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقمندان باید آثار خود را به بقاع متبرکه تحویل داده که آثار برگزیده انتخاب و جوایزی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

وی برگزاری زیارت آل یاسین و زیارت حضرت ولی عصر(عج) است در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و مراسم ویژه خواهران در این مکان مقدس را نیز از دیگر برنامه‌های ابن اداره در نیمه شعبان دانست.

انتهای ییام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار