نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1396 - 19:07   |   کد مطلب: 22552
حجت‌الاسلام و‌المسلمین داوود عباسی عنوان کرد:
اعزام ۳۰۰ مبلغ به اماکن مذهبی ملایر
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر عنوان کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۳۰۰ مبلغ بانو و آقا به مساجد، هیئات، حسینیه‌ها، ادارات و اماکن دینی و مذهبی شهرستان ملایر اعزام خواهند شد.

به گزارش ملایری ها؛حجت‌الاسلام و‌المسلمین داوود عباسی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ۳۰۰ مبلغ بانو و آقا به مساجد، هیئات، حسینیه‌ها، ادارات و اماکن دینی مذهبی شهرستان ملایر اعزام خواهند شد.
وی افزود: طرح هزاران ختم قرآن کریم باهدف هدیه به روح مقدس ۱۴ معصوم، همچون سنوات گذشته به صورت قرائت روزانه ۳۰ جز از قرآن کریم توسط علاقمندان که هرساله حدود ۲ هزار نفر در این طرح شرکت می‌کنند و همچنین طرح ختم قرآن در منازل که این طرح نیز سالانه ۱۰۰ شرکت کننده داشته است.
حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: جزء خوانی قرآن کریم نیز همچون سال‌های گذشته در موسسات و مراکز قرآنی شهر و روستا پس از اقامه نماز ظهر انجام می‌شود، ویژه برنامه‌های شب‌های قدر نیز با قرائت قرآن توسط قاریان و حافظان مجرب این شهرستان و دعای جوشن کبیر انجام می‌شود.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: حضور طلاب و مبلغان در اماکن عمومی، ارتباط آنها را با بدنه مردم تقویت می‌کند؛ و برای خانواده‌های متدین احساس امنیت را به ارمغان می‌آورد لذا در نظر داریم در ایام تعطیلات تابستان مبلغان همراه با اقامه نماز به تبیین مفاهیم دینی و اسلامی، مفاهیم و احکام و .. نیز بپردازند.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار