نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. ارديبهشت 1396 - 19:12   |   کد مطلب: 22553
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر خبر داد:
انجام خاک‌ریزی در دهانه پل‌ها و نقاط پرتگاهی ملایر
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از انجام خا‌ك‌ریزی در دهانه پل‌ها و نقاط پرتگاهی ملایر در سال جاری خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس؛جواد نگاهداری با اشاره به اینکه ایمن سازی راه‌ها و محورهای مواصلاتی مهمترین برنامه اداره راه و شهرسازی است اظهار کرد: در این راستا تاکنون اقدامات زیادی انجام شده است.

 وی افزود: در راستای ایمن سازی محورهای مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان ملایر، خاکریزی دهانه پل‌ها و نقاط پرتگاهی محور ملایر ـ اراک توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اقدامات نوروزی صورت گرفته توسط این اداره در راستای ایمن سازی محورهای شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در بخش‌های مختلف اقدامات دیگری توسط نیروهای راهداری شهرستان ملایر انجام شده که طبق برنامه‌ریزی‌ها  تا پایان سال جاری پروژه‌های نیمه‌تمام و دارای اولویت در  راستای ارتقاء ایمنی راه‌ ادامه دارد.

وی با اشاره به خاکریزی دهانه پل‌ها و نقاط پرتگاهی در محورهای ازناو ـ خنداب و همچنین محور ملایر ـ اراک تصریح کرد: تاکنون تعداد 120 دهانه پل در این محورها خاکریزی شده است.

نگاهداری اضافه کرد: همچنین در این محورها در نقاطی که نیاز بوده با نصب حفاظ هندریل نقاط پرتگاهی ایمن‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه سه دستگاه پل بزرگ نیز  با ارتفاع بالای 5 متر در محور ملایر ـ اراک با نصب حفاظ هندریل ایمن شده است؛ به‌روزرسانی روشنایی‌ها و چراغ‌های چشمک‌زن و تکمیل تابلوها و علایم در نقاط پرحادثه را از دیگر خدمات این اداره از ابتدای سال تاکنون دانست و خاطرنشان کرد: تعداد 200 شاخه گاردریل نیز در سال جاری  مورد تعمیر و تعویض قرار گرفته است.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما

آخرین اخبار