فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

24. ارديبهشت 1396 - 22:19   |   کد مطلب: 22573
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه شش کاندیدای ریاست جمهوری افراد صالحی بوده و ما باید انتخاب کنیم که کدام یک کشور را در مسیر درستی قرار داده و کشور را به آرمان‌های انقلاب بهتر و راحت تر می‌رساند.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی مطهری در جمع مردم ملایر با اشاره به ویژگی های دین اسلام اظهار داشت: اسلام دین کاملی است که برای همه بخش‌های زندگی انسان برنامه ارائه کرده است.

وی افزود: دین اسلام در حوزه خانواده، اقتصاد، نظام حکومتی و بسیاری دیگر از مسائل احکام داشته و با سائر ادیان قابل مقایسه نیست.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: چنین دینی دخالت مردم در سیاست را یک تکلیف دانسته و امام خمینی(ره) نیز شرکت در انتخابات را یک تکلیف دینی دانسته‌اند.

وی گفت: ما نباید فکر کنیم که حضور ما در انتخابات اثری نداشته و حضور تک تک ما در  در رویه سیاسی و آرمان‌های نظام اثرگذار است.

مطهری با اشاره به حضور مردم ایران اسلامی در انتخابات مختلف بیان کرد: مردم با حضو در انتخابات در روند نظام تغییر ایجاد کرده و حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در انتخابات تاثیر بسزایی در مسیر کشور خواهد داشت.

وی گفت: انتخبات مظهر دموکراسی و مردم سالاری دینی بوده و این دو مسئله در کشو ما در دنیا زبانزد است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:قوه قضاییه، قوه مجریه، قوه مقننه و رسانه ها چهار رکن دموکراسی بوده و مظهر قوه مقننه و قوه مجریه انتخابات است.

وی میدان انتخابات را سبب رشد اجتماعی و رشد سیاسی دانست و بیان کرد: امروز باید خوشحال بود که همه تفکرها در انتخابات حضور داشته و نظرات خود را بیان می کنند.

مطهری گفت: مردم باید در انتخاب آزاد بوده و بزرگان جامعه فکر نکنند که مردم در انتخابات اشتباه می کنند و همانگونه که شهید مطهری در سال 1348 بیان کرد مردم باید در انتخابات آزاد باشند و حتی اگر صدبار فریب خورده به رشد اجتماعی و سیاسی می‌رسند.

وی افزود: امروز مردم ما پس از  گذشت 38 سال از انقلاب به رشد خوبی رسیده و به خوبی می فهمند چه کسانی مصلح و خیرخواه مردم هستند.

نائب رئیس مجلس شوای اسلامی افزود: مردم به خوبی فهمیده که چه کسی شعار واقعی می‌دهند و چه کسانی غیر واقعی شعار می‌دهند.

وی گفت: بعضی امور با اجبار به دست نمی‌آیند و اگر هم با اجبار به دست آیند به کمال مطلوب نمی‌رسند و ما نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم که به چه کسی رأی دهد.

مطهری حضور گسترده مردم در انتخابات را سبب انتخاب اصلح دانست و بیان کرد: همه شش کاندیدای ریاست جمهوری افراد صالحی بوده و ما باید انتخاب کنیم که کدام یک کشور را در مسیر درستی قرار داده و کشور را به آرمان‌های انقلاب بهتر و راحت‌تر می‌رساند.

وی انتخاب اصلح را از نظر خود روحانی دانست و بیان کرد: باید توجه داشت که دولت در چه شرایطی کشور را در دست گرفته است .

نائب رئیس مجلس شوای اسلامی با اشاره به برخی تخلفات در دوره‌های گذشته بیان کرد: در شرایط کنونی و وضعیت برجام و تغییر حاکمیت آمریکا ادامه دولت به مصلحت کشور است.

مطهری با بیان اینکه نباید همه چیز را در معیشت مردم خلاصه کنیم افزود: بسیاری از مسائل از جمله اخلاق و آزادی‌ها بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در صورت ادامه دولت در دور دوم می‌تواند مستقل‌تر و آزادانه‌تر عمل کند گفت: با توجه به اینکه دولت مخالفان و منتقدانی دارد که تلاششان این است که دولت به دور دوم نرسد وقتی دولت به دور دوم برسد این شیطنت‌ها و بی‌اخلاقی‌ها کمتر خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دولت روحانی ادامه پیدا کند در خدمت‌رسانی به مردم موفق تر بوده و در غیر این صورت اگر ادامه پیدا نکند مسئله رفع حصر پیچیده‌تر می‌شود.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار