نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. ارديبهشت 1396 - 22:24   |   کد مطلب: 22574
وزیر راه و شهرسازی با حضور در ملایر پس از بازدید از وضعیت راه های شهرستان با قطار به سمت فیروزان حرکت کرد تا ایستگاه قطار این شهر را افتتاح کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در سفر کوتاه به ملایر پس از بازدید از وضعیت راه‌های شهرستان ملایر و پروژه تقاطع دم‌سیاه با قطار به سوی فیروزان حرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی خواه در حاشیه سفر وزیر راه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدید قبلی وزیر راه از استان در جلسه جمع بندی در استانداری چند پروژه نیمه کاره و احداثی  راه و شهرسازی توسط نمایندگان و فرماندار ملایر به وزیر پیشنهاد داده شد.

وی سفر وزیر راه و شهرسازی را تثبیت پروژه های پیشنهادی سفر قبلی وزیر به استان دانست و بیان کرد: چهار بانده شدن مسیر آبدر به آورزمان به طول 8 کیلیومتر وآغاز عملیات اجرایی  قطعه دوم سامن به بروجرد به طول 9 کیلیومتر از این پروژه های بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: بحث بافت فرسوده و احداث دو پارک در محله های حاشیه نشین شهر همانند  محله‌های شمس آباد و سرجو با اعتبار 500 میلیون ریال یکی دیگر از این پروژه ها بود.

وی به دستور وزیر ره و شهرسازی برای رفع مشکل و کاستی های مسکن مهر اشاره کرد و گفت:  کمبود ها  و کاستی‌های مسکن مهر که اعتراضات فراوانی به همراه داشته که وزیر دستور داده تا این مشکلات به ضابطه مند حل شده و مشکلات اسکان متقاضیان رفع شود.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: مطالبات مالکین مسیر چهار بانده ملایر به توره و جوکار به تویسرکان یکی دیگر از مشکلات راه‌های شهرستان بوده که بدین منظور  دو نیم میلیارد برای توزیع بین مالکان مصوب شد.

معاون استاندار و فرماندار ملایر هم  در حاشیه این سفر به خبرنگاران اظهار داشت: یکی از محورهای پرحادثه پر تردد در شهرستان ملایر محور آورزمان به نهاوند است.

عبدالعظیم رضایی گفت: چهاربانده شدن این مسیر در دستور کار قرار گرفته است اما تکمیل آن نیازمند اعتبارات است که در این سفر اعتبارات لازم برای این پروژه مصوب شده و مقرر شد اجرای آن از سمت آورزمان آغاز شود.

وی به مشکلات معارضات در مسیر توره به ملایر اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات این مسیر وزیر قول های مساعدی دادند و این مشکلات بزودی حل می شود.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار