نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1396 - 17:50   |   کد مطلب: 22587
فرماندار ملایر خبر داد؛
بازگشایی شرکت ذوب آهن ملایر پس از 5 سال
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: 30 میلیارد ریال اعتبار برای بازگشایی و آغاز فعالیت مجدد شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر اختصاص یافت.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی اظهار کرد: بخش نورد شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر پس از حدود پنج سال تعطیلی و مشکلات فراوان، با حمایت دولت، پیگیری های مجدانه استاندار همدان و کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس فردا چهارشنبه فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.
وی افزود: کارخانه نورد و ذوب آهن ملایر که هم از نظر مدیریتی و هم فنی و بدهی های فراوان، سالها مشکلات جدی برای این واحد بزرگ صنعتی ایجاد شده بود، کسی فکر نمی کرد این شرکت قابل بازگشت به تولید باشد.
وی با بیان اینکه هیچکس امیدی به بازگشت و احیای مجدد این واحد صنعتی نداشت، بیان کرد: از حدود 10 ماه گذشته با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، پیگیری های فراوانی برای بازگشایی این واحد بزرگ صنعتی انجام شد.
رضایی افزود: در همین رابطه جلسه های زیادی توسط استاندار همدان و کاظمی نماینده مردم ملایر در سطح کشوری تشکیل و موانع و مشکلات این واحد صنعتی در ستاد تسهیل ملی پیگیری شد.
وی ادامه داد: پس از توافق با مدیریت جدید شرکت و شروع به کار تیم مدیریتی، پیگیری های لازم برای بررسی موانع و مشکلات اداری و مالی انجام و تیم فنی برای راه اندازی مجدد کارخانه تشکیل شد.
فرماندار ویژه ملایر گفت: با توجه به اینکه تکنولوژی این شرکت طی چند سال گذشته فرسوده ای داشت، کار احیای این واحد با تلاش ها و حمایت های مسئولان استانی و شهرستانی انجام و بخش اول تسهیلات توسط دولت یازدهم دریافت شد.
رضایی بیان کرد: روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه به طور رسمی و با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بخش نورد شرکت ذوب آهن آلیاژِ ملایر پس از پنج سال تعطیلی فعالیت خود را مجددا آغاز می کند.
وی افزود: این کارخانه با ایجاد اشتغال حدود 500 تن تولید خود را از فردا آغاز می کند که خبری بسیار خوش برای مردم ملایر و جوانان آماده به کار این شهرستان است.
رضایی اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری و اینکه سرمایه انبوهی در این واحد بزرگ صنعتی متروک شده بود، احیای این واحد صنعتی در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار بود که به لطف خدا و حمایت ویژه دولت یازدهم بازتولید این واحد صنعتی آغاز شد.

دیدگاه‌ها

میگم این بازگشایی مجدد ذوب آهن هم به دنبال همون اختصاص یارانه به کسانی که یارانه شون قطع شده بود نیست؟؟؟ دم انتخاباتی ماشاءالله دولت پولدار شده؟؟؟ نکنه گنج پیدا کرده؟؟؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار