نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. ارديبهشت 1396 - 18:01   |   کد مطلب: 22588
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: تعداد 262 صندوق اخذ رای الکترونیکی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی در شهر ملایر پیش بینی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علاوه بر این، 79 صندوق نیز برای جمع آوری آرای ریاست جمهوری در شعبه های اخذ رای ملایر تعیین شده و در مجموع 341 صندوق در سطح شهر ملایر فعال است.
وی با بیان اینکه 341 صندوق اخذ رای در مجموع برای انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در سطح شهر ملایر تعیین شده است افزود: ملایر، یکی از چهار شهر استان همدان است که انتخابات شوراهای اسلامی را به صورت تمام الکترونیکی برگزار می کند.
وی تعداد شعبه های اخذ رای در این شهرستان را 214 شعبه عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد 135 شعبه ثابت و 79 شعبه به صورت سیار است.
رضایی بیان کرد: با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی در شهر ملایر، تعداد 76 شعبه به صورت ثابت و سه شعبه هم به صورت سیار در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در 79 شعبه اخذ رای در شهر ملایر، در هر شعبه یک صندوق مربوط برای اخذ آرای ریاست جمهوری و سه یا چهار صندوق الکترونیکی هم برای انتخابات شورای شهر مستقر می شود.
فرماندار ویژه ملایر گفت: در مجموع 651 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان ملایر پیش بینی شده است.
رضایی ادامه داد: تعداد سه هزارو 500 نفر از عوامل اجرایی این شهرستان کار اجرای انتخابات را بر عهده دارند و تمامی برنامه ها، اقدامات و جلسه های آموزشی و توجیهی عوامل اجرایی به خوبی انجام شده است.
وی با بیان اینکه ملایر مهیای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و شکوهمند است بیان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، آمادگی کامل برای اجرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم.
رضایی در خصوص ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: از تعداد یک هزارو 31 داوطلب شوراهای اسلامی در این شهرستان، 210 داوطلب در حوزه شهری است که 136 داوطلب مربوط به شهر ملایر است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار