نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. خرداد 1396 - 12:24   |   کد مطلب: 22722
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: استفاده بهينه از زمان تعطيلات تابستان فرصتي است بي بديل براي ارتقاي شاخص هاي فرهنگي و مهارت هاي گوناگون اجتماعي در نسل جوان که بايد به خوبي از آن بهره جست.

به گزارش ملایری‌ها؛ سعيد کتابي در کارگروه ساماندهي امور جوانان با موضوع اوقات فراغت تابستاني، به حضور حداکثري و شکوهمند مردم در انتخابات اخير اشاره اظهار داشت: خوشبختانه ما شاهد اجراي انتخاباتي با شکوه و سلامت در سطح شهرستان بوديم که علي رغم برخي اشکالات جزئي به خوبي به انجام رسيد.

وی با اشاره به اجراي الکترونيک انتخابات شوراي اسلامي شهر ملاير افزود: يکي از موفق ترين انتخابات را از منظر فني در سطح کشور در ملایر اجرا شد  و تمامي شعب موفق شدند در همان نخستين دقايق اخذ راي به سامانه متصل شده و نسبت به اخذ راي اقدام نمايند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به کاهش سرعت سامانه به علت ترافيک سنگين اطلاعات در برخي دقايق، افزود: خوشبختانه ارتباط هيچ يک از صندوق ها و شعب ما در طول زمان اخذ راي قطع نشد و استان همدان و شهر ملاير يکي از سه استان برتر در حوزه اجراي الکترونيک انتخابات بود.

کتابي در ادامه به در پيش بودن تعطيلات تابستان و فرا رسيدن فصل فراغت جامعه دانش آموزي و دانشجويي اشاره کرد و افزود: استفاده بهينه از اين زمان فرصتي است بي بديل براي ارتقاي شاخص هاي فرهنگي و مهارت هاي گوناگون اجتماعي در نسل جوان که بايد به خوبي از آن بهره جست.

کتابي مخاطب محوري، تنوع و تدوين برنامه متناسب با جامعه هدف را از جمله الزامات دستگاه هاي مسئول در برنامه ريزي اوقات فراغت دانشجويان و دانش آموزان دانست و افزود: شايسته است ما به طور سالانه و با سنجش آراء و نظرات جامعه هدف، ارزيابي مجددي از برنامه ريزي هاي خود داشته باشيم و ساماندهي اوقات فراغت را نه يک تکليف اداري که فرصتي در راستاي توسعه همه جانبه بدانيم.

 

دیدگاه شما