نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. خرداد 1396 - 21:40   |   کد مطلب: 22742
امام‌جمعه ملایر گفت: قدرت امروز ایران اسلامی در جهان و اقتدار این کشور در مقابل ابر قدرت ها ثمره و یادگار رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در پارک سیفیه با تاکید بر تقوای سیاسی در کنار تقوای الهی اظهار داشت : خدا همانگونه که در قرآن بر اقامه نماز و روزه گرفتن شفارش کرده بر قرار ندادن کفار به عنوان اولیا خود تاکید کرده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن مجید درباره اولیا قرار ندادن کفار بیان کرد: کسانی که به دشمنان چراغ سبز نشان داده و آنان را کدخدا می دانند باید بدانند آنها همانهایی هستند که در رژیم طاغوت امام (ره) را 14 سال از کشور دور کردند.

امام جمعه ملایر  با اشاره به هشدارهای قرآن درباره یهود و نصارا گفت: خدا در قرآن بیان کرده که یهود و نصارا را بهدعنوان اولیا خود قرار ندهید چرا که اینها با هم هستند تا شما را نابود کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیان کرد: قدرت امروز ایران اسلامی در جهان و اقتدار این کشور در مقابل ابر قدرت ها ثمره و یادگار رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) است.

وی گفت: امام جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی را برای این کشور ارمغان آورد و حکومت امام بر خواسته از مردم و برای مردم بود.
حجت الاسلام برقراری تاکید کرد: جوانان که امام را ندیده اند برای شناخت این رهبر کبیر به وصیت نامه آن مراجعه کنند و معرفی امام خمینی بدون وصیت نامه تقلبی است.

وی با اشاره به دو بند از وصیت نامه امام خمینی(ره) بیان کرد: اگر ما به وصیت نامه امام عمل می کردیم شاهد امضای سند ننگین 2030 نبودیم.

امام جمعه ملایر بیان کرد: مسئولین مردم را به فکر و وصیت نامه امام نرسانده اند و می گویند به رهبر انقلاب اخبار غلط می رسانند.
وی تاکید کرد: مسئولین باید مراقب حرف های خود باشند و بدانند به چه خیمه ای حمله می کنند.

حجت الاسلام برقراری سالگرد امام خمینی(ره) را بهترین زمان برای بازخوانی سخنان امام دانست و بیان کرد: 28 سال از رحلت امام گذشته و جانشین وی ذره ای زاویه با رهبر کبیر انقلاب نگرفته است.

وی با اشاره برگزاری جشن گلریزان در ماه رمضان بیان کرد: مردم به مردم یمن و مشکلاتی که برای آنان پیش آمده کمک کنند.

امام جمعه ملایر به جابه جایی مکان  نماز جمعه بیان کرد: مصلی در حال ساخت است و از مردم بابت مشکلات عذرخواهی می شود و اگر مشکلی در مکان نماز جمعه است به ستاد نماز جمعه گزارش شود.

 

دیدگاه شما