فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

17. خرداد 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 22763
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان ملایر از بروز چندین فقره حریق در باغات انگور ملایر خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها وحید جوادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: 2 فقره آتش‌سوزی باغات انگور ملایر اتفاق افتاد که آتش‌سوزی اول بعد از دوربرگردان سامن در ابتدای روستای نمازگاه و دومین حریق روبروی بهشت هاجر بود.

وی با بیان اینکه به علت نداشتن راه ماشین‌رو، مأموران سازمان آتش‌نشانی متحمل تلاش فراوانی شدند، گفت: در نهایت به وسیله آب تحت فشار پمپ اقدام به اطفای حریق کردیم. همچنین باغ‌های جنب خانه سالمندان واقع در محور ملایر- توره دچار حریق شدند و نیروهای واحد 15خرداد با استفاده از آب آتش را اطفاء کردند.

جوادی، گرم شدن هوا را علت اصلی این آتش‌سوزی‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در ادامه مجموعه عملیات‌های سازمان طی روزهای اخیر 2 مورد مهار مار در منزل مسکونی صورت پذیرفت.

رئیس سازمان آتش‌نشانی ملایر توضیح داد: در ابتدا یک مورد مارجعفری سمی از روستای نمازگاه و دوم مار افعی معمولی از منزل مسکونی واقع در20 متری نصیری، گزارش شد که امدادگران از سازمان آتش‌نشانی ابتدا اقدام به بی‌حس کردن مار سپس مهار آنها کردند.

جوادی به واژگون شدن سواری پژو در جاده روستای ازناو نرسیده به روستای بابارئیس اشاره کرد و علت حادثه را سرعت زیاد و منحرف شدن راننده عنوان کرد که خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در میدان جانبازان نیز طی حادثه نشت بنزین از ناحیه شیلنگ خودرو سواری پراید باعث آتش‌سوزی شد که نیروهای امدادگر به موقع به محل رسیدند و نسبت به اطفای آتش اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی ملایر عنوان کرد: همچنین بنابر گزارش رهگذری که آتش را از بالکن طبقه دوم واحد آپارتمانی واقع در مسکن مهر رؤیت کرده بود، بلافاصله به واحد 125 اطلاع‌رسانی شد و نیروهای آتش‌نشانی از واحد شهرک به محل اعزام و به محض ورود به وسیله نردبان به محل حادثه رفته و با آب اقدام به اطفای حریق کردند.

جوادی نسبت به گرم شدن درجه هوا و آتش زدن شاخ و برگ درختان در باغات هشدار داد و گفت: شهروندان باید نکات ایمنی را در سفر و پیک‌نیک‌ها رعایت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما