پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

20. خرداد 1396 - 9:36   |   کد مطلب: 22792
رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان ملاير خبر داد
برگزاري طرح «ضيافت الهي» در 10 بقعه شاخص شهرستان ملاير
رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان ملاير از برگزاري طرح «ضيافت الهي» در 10 بقعه شاخص شهرستان ملاير طي ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ حجت الاسلام ابوذر عباسی از برگزاری طرح «ضیافت الهی» در 10 بقعه شاخص شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: در تیکه حضرت ابوالفضل (ع)، باغ بنفشه زیرمجموعه مقبره سیف الدوله، امامزاده عبدالله(ع)، امامزاده جعفر(ع) روستای قوزان و امامزاده ابراهیم (ع) روستای تجر طرح ضیافت الهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری «خیمه‌های معرفت» در بقاع شاخص شهرستان ملایر، گفت:‌ غرفه مشاوره خانواده، غرفه جوانان، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه کودک با مسابقه «قرآن بخوان جایزه بگیر» در سطح بقاع شاخص شهرستان ملایر طی ماه رمضان برپا شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به برنامه ترتیل‌خوانی قرآن کریم در تکیه حضرت ابوالفضل (ع)، امامزاده عبدالله(ع) و باغ بنفشه طی ماه رمضان افزود: هر روز طی ماه رمضان مراسم ترتیل‌خوانی قرآن کریم در تکیه حضرت ابوالفضل (ع) و  باغ بنفشه مخصوص خواهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری طرح افطاری ساده طی ماه رمضان، خاطرنشان کرد:‌ در مقبره سیف‌الدوله افطاری به بیش از 5 هزار نفر را در برنامه داریم که ابتدای ماه رمضان این طرح آغاز شده و هر شب جمعه به علاوه شب‌های قدر این مراسم برگزار می‌شود.

عباسی با اشاره به برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم که مرحله شهرستانی آن طی اردیبهشت ماه برگزار شد و نفرات برتر به مرحله استانی راه یافتند، در ادامه از ثبت چهار وقف جدید در شهرستان ملایر طی امسال خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما