نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. تير 1396 - 16:32   |   کد مطلب: 22985
سرهنگ داود ابراهیمی:عفاف و حجاب یکی از ارزش های مهم های انقلاب اسلامی ما است و مردم ما باید برای حفظ آن بسیار کوشش کنند

به گزارش ملایری ها سرهنگ داود ابراهیمی روز دوشنبه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:اگر متولیان و مسؤلین و دستگاه های فرهنگی وظایف خود را در بحث فرهنگی  به خوبی انجام می دادند، رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث آتش به اختیار در مورد مباحث فرهنگی را مطرح نمی کردند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امروز تاکیدشان بر این است که مردم در حوزه مسائل فرهنگی پای کار بیایند و منتظر اقدام مسئولان نباشند و هر کجا که مشاهده کردند مسایل فرهنگی زمین مانده است ، باتبعیت قانون اساسی کشور کار تاثیر گذار فرهنگی انجام دهند.

وی با اشاره به هجمه سنگین  فرهنگی که دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی و اعتقادات ملت ایران انجام میدهند بیان کرد: هر جایی که نیاز به تقویت ارزش های ولای  انقلاباسلامی و اعتقادات مردم ایران باشد، بسیج و سپاه در حد توان خود و با تمام قوا ورود پیدا خواهد کرد، چراکه در بحث فرهنگ و مسائل فرهنگی وجود بن بست بی معناست و همه‌ی مردم و مسؤلان باید پای کار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر فرا رسیدن سالروز واقعه مسجد گوهرشاد در مشهد در زمان طاغوت علیه کشف حجاب  و یاد و خاطره شهدای این واقعه در 21 تیرماهرا گرامی داشت و  عفاف و حجاب را یکی از ابزارهای مهم  دفاعی در مقابل هجمه های سنگین جنگ نرم دشمن دانست  و خاطر نشان کرد: دشمنان این ملت و انقلاب  به دنبال از بین بردن حیا ، عفت و بنیان خانواده های مردم ایران است.

سرهنگ داود ابراهیمی با بیان اینکه اجرای برنامه های روز شمار هفته عفاف و حجاب از قبل به دستگاه های اجرایی شهرستان  ابلاغ شدهاست ، عنوان کرد: همزمان با هفته عفاف و حجاب 180 برنامه توسط 9 حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران و پایگاه های مقاومت در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد.

سرهنگ ابراهیمی دیدار با ائمه جمعه،سرکشی از خانواده های معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، ، برگزاری اردوی جهادی یکروزه، اهدای هدیه به متولدان دختر در روز عفاف و حجاب،نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری همایش و نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر در 9حوزه های مقاومت بسیج ، تهیه جهیزیه برای خانواده های نیازمند و توزیع بروشور در مورد عفاف و حجاب و تذکر لسانی همراه با یک شاخه گل را از جمله برنامه های این هفته برشمرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این برنامه ها  همزمان با  هفته عفاف و حجاب  چهار چادر با موضوع عفاف و حجاب در پارک شهید چمران برپا می شود که شامل غرفه های مشاوره ای، عرضه پوشاک ایرانی اسلامی و تریبون آزاد با محوریت عفاف و حجاب است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ عفاف و حجاب با حضور همه‌ی  اقشار مردم به ویژه بانوان ملایری در روز 21 تیرماه ساعت 18 از محل پارک شهید مصطفی چمران به سمت پارک سیفیه ملایر برگزار خواهد شد.

 سرهنگ داود ابراهیمی خاطر نشان کرد 17 تا 23 تیرماه به نام هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است که شعار امسال این هفته حیا، عفاف، حجاب، ندای فطرت و تعالی اجتماعی تعیین شده است.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار