نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. تير 1396 - 8:10   |   کد مطلب: 22993
مسئول واحد عمران شهرداری ملایر گفت: تصمیم ما بر این است که الگویی را در مقابل اداره برق پیاده کنیم که پشت درختان مسیری به عنوان لاین کندرو اجرا شود تا درصورت امکان در آینده الگویی برای برخی خیابان های دیگر باشد.

به گزارش ملایری‌ها؛ ابراهیم حسنی  درخصوص نگرانی شهروندان به دلیل احتمال قطع درختان خیابان تختی(برق بالا) اظهار داشت: دغدغه مردم درخصوص فضای سبز شهری برای ما قابل احترام و ستودنی است و خوب است مردم بدانند شهرداری هم در جایگاه خود دغدغه فضای سبز و منابع طبیعی را داشته و دارد و تمام تلاش و کوشش ما این است که این منابع حفظ گردد و درهمین راستا بنا نیست درختی در خیابان تختی قطع شود.

وی افزود: تصمیم ما بر این است که الگویی را در مقابل اداره برق پیاده کنیم که پشت درختان مسیری به عنوان لاین کندرو اجرا شود تا درصورت امکان در آینده الگویی برای برخی خیابان های دیگر باشد.

مسئول واحد عمران شهرداری ملایر  با اشاره به از بین رفتن حجم وسیعی از منابع طبیعی در راستای عملیات عمرانی در جاده سلامت اظهار داشت: سوال اینجاست زمانی که منابع طبیعی در جاده سلامت از بین می رفت چرا  کسی دغدغه نداشت؟ چرا کسی در آن زمان پیگیر نبود و سئوال نمی کرد که با چه توجیهی فضای سبز را از بین می بردند؟

 

دیدگاه‌ها

جناب مسئول عزیز آنزمان فضای مجازی به این وسعت و رونق وجود نداشت وگرنه ما پیگیر بودیم ولی صدایمان به جایی نرسید، واقعا دست پیش گرفتن شما نوبر است

دیدگاه شما

آخرین اخبار