نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

25. تير 1396 - 8:35   |   کد مطلب: 23001
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار شد
لزوم تکمیل طرح‌های نوسازی مدارس ملایر/ سالن‌های ورزشی روستایی تكميل شود
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تکمیل طرح‌های نوسازی مدارس ملایر تاکید کرد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در جلسه شورای آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه جلسه شورای آموزش و پرورش یکی از جلسات مهم در راستای تصمیم‌گیری‌ها در مسائل آموزشی شهرستان است بر اجرای مصوبات این شورا تاکید کرد.

 وی با  اشاره به اینکه به تکمیل، نوسازی و استانداردسازی مدارس یکی از نیازهای آموزش و پرورش است، 17 درصد از میانگین سهم ملایر از اعتبارات نوسازی استان را مطلوب ارزیابی کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با توجه به روند رو به جلوی تجهیز سرمایش و گرمایش مدارس، بر لزوم تکمیل طرح‌های نوسازی مدارس این شهرستان تاکید کرد و افزود: تفاهمنامه خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و آموزش و پرورش منعقد شده که با پیگیری می‌توانیم سهم خوبی را داشته باشیم.

وی خواستار تکمیل سالن‌های ورزشی روستایی شد و تصریح کرد: برای روان‌سازی کارها باید با بنیاد برکت رایزنی کنیم.

آزادیخواه با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز آماده همکاری و تعامل بیشتر با آموزش و پرورش هستند از مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس خواست پروژه‌ها یکی یکی به اتمام برسد و با بازدید مستمر از پروژه‌ها، جلسات کارشناسی برگزار شود.

فرماندار ملایر نیز کارکرد مناسب آموزش و پرورش را موجب اعتلای فرهنگ و حقوق شهروندی دانست و افزود: کرامت انسانی در آموزش و پرورش به عنوان یک هدف تلقی می‌شود چراکه معلمان می‌توانند در رفع مشکلات و بالا رفتن فرهنگ خانواده‌ها بسیار اثرگذار باشند .

 عبدالعظیم رضایی با اشاره به اهمیت پروژه مهر در ماه‌های آینده در زمینه ترکیب مدارس زیر نرم استاندارد در بعضی از روستاها گفت: باید شرایط مطلوب در زمینه تحصیل، ارتقای شعور و درک دانش‌آموزان در نظر گرفته شود و شاخص‌های استاندارد نیز برای تشکیل کلاس و برقراری مدارس رعایت شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز با بیان وجود برنامه‌ریزی‌های مطلوب در زمینه اجرایی شدن پروژه مهر و بازگشایی مدارس در مهر ماه از وجود پیشرفت در شاخص‌های آموزشی، تربیتی، ورزشی و قرآنی خبر داد و افزود: آموزش و پرورش شهرستان ملایر در راستایی تحقق طرح کرامت یک باب ساختمان را در یکی از خیابان‌های ملایر تخریب کرده تا از اثرات منفی مواد مخدر در سیمای شهر ملایر جلوگیری شود.

 کاوه برخورداری ضمن قدردانی از همکاری‌های مداوم شهرداری و بخشداران، استمرار همدلی و همکاری بین دستگاه‌ها را به عنوان یک شرط اساسی در موفقیت پروژه مهر دانست.

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاد تجمیع مدارس مطرح و با ترکیب مدارس پیشنهادی موافقت شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار