پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

26. تير 1396 - 9:18   |   کد مطلب: 23005
با همکاری شرکت تابان و فرودگاه همدان
پرواز همدان ـ نجف در روز عرفه برقرار مي‌شود
مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: با همکاری شرکت تابان و فرودگاه همدان پرواز همدان ـ نجف همزمان با روز عرفه انجام می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها محسن ساغرچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، از آغاز برقراری پرواز همدان ـ نجف از فرودگاه همدان خبر داد و اظهار کرد: پرواز عتبات عالیات از فرودگاه همدان سال‌هاست پیگیری می‌شود که امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه شرکت تابان به عنوان شرکت بخش خصوصی پرواز همدان ـ نجف را انجام خواهد داد، گفت: پس از عقد قرارداد با این شرکت که نهایی شده و همچنین فراخوان جذب زائران، در صورت استقبال این سفرها انجام می‌شود.

مدیر حج و زیارت استان همدان با اشاره به اینکه پرواز عتبات از عرفه مد نظر قرار دارد، بیان کرد: برقراری مستمر آن بستگی به استقبال همدانی‌ها دارد و امیدواریم با استقبال مردم شاهد رونق پرواز عتبات از همدان باشیم.

وی در پاسخ به اینکه طبق گفته فرودگاه هزینه پرواز عتبات از همدان به علت تغییر مسیر هوایی کاهش می‌یابد، افزود: مسیر پروازها هم تغییر کند، در قیمت‌ها تأثیر نمی‌گذارد، هرچند بستگی به شرکت برقرارکننده پرواز بستگی دارد.

ساغرچی یادآور شد: برقراری پرواز همدان ـ نجف از سال‌های قبل مطرح شده که برقراری آن منوط به استقبال از پروازهاست زیرا اگر با عدم رغبت از سوی شهروندان مواجه شود، به سرنوشت سایر پروازهای خارجی دچار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

کاش بغداد هم راه بیافته یعنی سه طرف سفر نجف باشه یه طرف بغداد این طوری مسافت زمینی عراق حداقل میشه

دیدگاه شما

آخرین اخبار