نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 23007
همزمان با هفته بهزیستی صورت مي‌گيرد
افتتاح دومین مرکز اعصاب و روان ملایر
رئیس اداره بهزیستی ملایر از افتتاح دومین مرکز اعصاب و روان ملایر همزمان با هفته بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام حمیدتکلو در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس دبا اشاره به خدمات بهزیستی به مددجویان زیر پوشش این نهاد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 6 هزار و 500 نفر از خدمات توانبخشی، اجتماعی، فرهنگی، مسکن، اشتغال و... بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 11 مرکز زیر پوشش بهزیستی ملایر است، این مراکز را شامل مراکز روزانه، شبانه‌روزی و مراکز خدمات دانست که به اقشار آسیب‌پذیر و گروه‌های هدف ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر با اشاره به برنامه‌های هفته بهزیستی در ملایر گفت: این برنامه‌ها از 24 تیرماه شروع شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.
 
وی نواختن زنگ بهزیستی در یکی از مهدهای کودک‌ ملایر،  دیدار مسئولان بهزیستی با امام جمعه، سخنرانی رئیس بهزیستی ملایر قبل از خطبه‌ها، برگزاری نشست مطبوعاتی، بازدید از خانواده‌های زیر پوشش، ارائه خدمات رایگان شنوایی‌سنجی،گفتاردرمانی، مشاوره را از جمله برنامه‌های هفته بهزیستی در ملایر دانست.

تکلو از افتتاح دومین مرکز اعصاب و روان شهرستان ملایر همزمان با هفته بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: این مرکز در قسمتی از آسایشگاه سالمندان امام علی)ع) در ساختمانی مجزا با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مرکز ظرفیت پذیرش 50 بیمار را دارد گفت: این مرکز دومین مرکز اعصاب و روان شهرستان ملایر است که از سراسر استان بیمار پذیرش می‌کند.
 
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر با بیان اینکه مرکز بیماران اعصاب و روان «آفتاب» در ملایر به عنوان دومین مرکز استان فعال است خاطرنشان کرد: در این مرکز نیز که ظرفیت اسمی آن 80 نفر است 60 بیمار اعصاب و روان نگهداری می‌شوند.

وی یادآور شد: این مراکز در ملایر مختص بیماران روانی آقاست و فعلا مرکزی برای بیماران اعصاب و روان زنان در ملایر نداریم.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار