نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. تير 1396 - 14:51   |   کد مطلب: 23010
مدیر کانون بسیج جوانان ملایر گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به همت سپاه ناحیه ملایر مرکز پیش‌دبستانی دبستان گل‌های ولایت افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حمیدرضا آقابیگی در جمع اصحاب رسانه با اعلام این خبر اظهار داشت: توجه به تعلیم و تربیت نوجوان و جوان همواره از محورهای سخنان رهبری بوده است.

وی افزود: در راستای سخنان رهبری و در جهت کمک به دولت تصمیم بر این شد که مرکز پیش‌دبستانی و دبستان پسرانه توسط سپاه در ملایر افتتاح شود.

مدیر کانون بسیج جوانان ملایر گفت: با توجه به امکانات کانون جوانان بسیج ملایر تصمیم گرفته شد که دوره اول ابتدایی در این مکان افتتاح‌شده و پیگیری‌ها برای دریافت مجوزهای لازم انجام شد.

وی با تقدیر از اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان و آموزش‌وپرورش ملایر برای کسب مجوزهای لازم بیان کرد: کانون جوانان بسیج دارای سالن‌های ورزشی مجزا، سایت مجهز کامپیوتر، امکانات سایت زبان انگلیسی کلاس‌های هنری و فرهنگی برای نوجوانان و جوانان است.

آقابیگی گفت: این مرکز باهدف تربیت انسان‌های معتقد بر ارزش‌های انقلاب افتتاح‌شده تا بتوان به کمک نظام و دولت بیایند.

وی گفت: برای این مرکز انواع تجهیزات پیش‌بینی‌شده و بالغ‌بر 300 میلیون ریال برای تجهیزات و هوشمند سازی آن اعتبار در نظر گرفته‌شده است.

مدیر کانون بسیج جوانان ملایر با اشاره به آغاز ثبت‌نام در پیش‌دبستانی و دبستان گل‌های ولایت بیان کرد: برای سال تحصیلی 96-97 ثبت‌نام در پایه‌های پیش‌دبستانی و اول تا سوم ابتدایی انجام می‌گیرد.

وی ظرفیت هر پایه را برای سال تحصیلی آینده 25 نفر اعلام کرد و گفت: به دنبال این بوده که در سال‌های آینده دوره دوم پایه اقتدایی و مرکز دخترانه را راه‌اندازی کنیم.

آقابیگی بیان کرد: ثبت‌نام در این مدرسه با 20 درصد تخفیف انجام‌شده و سعی شده از آموزگاران شاخص شهرستان استفاده شود و مدیریت آن به عهده آقای ترکمان است.

وی با اشاره به فعالیت‌های کارگروه علم بسیج در ملایر بیان کرد: یکی از اهداف ما در مرکز پیش‌دبستانی و دبستان گل‌های ولایت استفاده از نخبگان شهرستان برای نخبه پروری در این مرکز است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار