نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

28. تير 1396 - 8:12   |   کد مطلب: 23014
مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت ملایر:
150 دستگاه قلیان در ملاير جمع‌آوري شد
مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت ملایر از جمع‌آوري 150 دستگاه قلیان در هفته ملي «بدون دخانيات» خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ عباس جوکار در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس  با بیان اینکه در هفته ملی «بدون دخانیات» برنامه‌های مختلفی توسط مرکز بهداشت شهرستان ملایر انجام شد اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها فرهنگسازی در بین مردم در راستای مقابله با دخانیات بوده است.

 وی از جمع‌آوری 150 دستگاه قلیان، 900 عدد دهنی و 125 بسته تنباکو میوه‌ای در  ملایر خبر داد و گفت: این تعداد پس از جمع‌آوری با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی به محل دفن زباله‌های شهر منتقل شده و سوزانده شدند.

مسئول واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت ملایر افزود: برگزاری پیاده‌روی کارکنان مرکز بهداشت و شبکه بهداشت و درمان، نصب بنر مرتبط با هفته  شعار «دخانیات، تهدیدی برای توسعه و سلامت» در میادین پرتردد شهر و توزیع 350 برگ پوستر عدم استعمال دخانیات در بین مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهر از برنامه‌های انجام شده در هفته بدون دخانیات در ملایر بود.

وی در پایان سخنانش افزود: طی جلسه‌ای هم از فعالان در امر کنترل و مبارزه با دخانیات (سیگار و قلیان) همراه با لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شده است.

انتهای  پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار