نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1396 - 6:01   |   کد مطلب: 23050
نماینده مردم ملایر در مجلس:
مجوز احداث 30 خانه عالم در ملایر اخذ شد
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم مجوز احداث ۳۰ واحد خانه عالم در شهرستان ملایر اخذ شد.

به گزارش ملایری‌ها حجت‎الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به کمبود خانه عالم در روستاهای شهرستان ملایر اظهار کرد: در این زمینه پیگیری‌های لازم برای احداث خانه‌های عالم در روستاها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای که با رئیس مجلس شورای داشتیم  مجوز احداث 30 واحد خانه عالم در شهرستان ملایر اخذ شد، گفت: در این دیدار آقای لاریجانی قول دادند از محل خاص، اعتبار لازم برای احداث این 30 واحد را جذب کنند و مکاتبات لازم برای انجام دیگر مسایل مربوط به حوزه فرهنگی ملایر را نیز انجام دادند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از کسب مجوز احداث اردوگاه فرهنگی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته با معاون حقوقی و مجلس وزیر دفاع و مدیرکل مجلس وزارت دفاع دو موضوع مهم در زمینه احداث اردوگاه فرهنگی و ایجاد بستر اشتغال با احداث کارخانه‌های پیرامونی اتکا را مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این جلسه تملک و خرید مرکز کارگاه شرکت وابسته به وزارت دفاع در اراضی پیرامون روستای کرتیل‌آباد برای احداث اردوگاه فرهنگی مورد بحث و رایزنی قرار گرفت که با کلیات آن موافقت و مجوز آن صادر شد.

آزادیخواه اضافه کرد: برای ایجاد بستر اشتغال و احداث کارخانه‌های پیرامونی اتکا از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وزارت دفاع، در حوزه بسته‌بندی و صنایع دستی نیز قول‌های اولیه اتخاذ شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار