نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. مرداد 1396 - 20:01   |   کد مطلب: 23068
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مرکز آنژیوگرافی بیمارستان امام‌حسین(ع) در اولویت برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان قرار گیرد.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان ملایر مجوز احداث مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان امام‌ حسین(ع) اخذ شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی همدان قول مساعد داده که احداث این مرکز از اولویت‌های برنامه‌های آینده وزارت بهداشت و ‌درمان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: احداث هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع)، پیگیری کمک‌های اوقاف ملایر در زمینه احداث اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) و استفاده از پزشک فوق‌تخصص در۳ و ۴ سرفصل وزارت بهداشت در این بیمارستان از مطالبات نمایندگان شهرستان از دانشگاه علوم پزشکی استان است.

آزادیخواه با اشاره به اینکه به تازگی با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از مسائل و مشکلات واحدهای درمانی بیمارستان امام حسین(ع) ملایر بازدید کردیم، ادامه داد: بحث آنژیوگرافی یکی از مطالبات اصلی نمایندگان و مردم شهرستان است که به شدت دنبال ‌می‌شود.

نمانیده مردم ملایر در خانه ملت از پیگیری در راستای ایجاد بخش درمان فوق‌تخصصی در بیمارستان امام‌ حسین(ع) ملایر و پیگیری برای تبدیل دانشکده پرستاری شهرستان به دانشگاه پزشکی خبر داد و عنوان کرد: توافقات خوبی انجام شده و امیدواریم با محقق شدن این توافقات شاهد پیشرفت در امور درمانی و پزشکی شهرستان باشیم.

دیگر نماینده ملایر در مجلس نیز با ابرازخرسندی از حمایت‌های صورت گرفته توسط دولت یازدهم و نیز مشارکت خیرین بخش سلامت، گفت: گام‌های مهمی در ارتقای کیفیت و توسعه کمی خدمات بخش درمان و سلامت در ملایر برداشته شده و باید از همه دستاندرکاران و تلاشگران این عرصه تجلیل کرد.

محمد کاظمی ارتباط و تعامل با وزرا و اعضای کابینه یازدهم را بسترساز خدمات مختلفی در ملایر دانست و ابرازامیدواری کرد: با تداوم این تلاش‌ها و مراودات در دولت آینده، اقدامات بیشتری در عرصه خدمت به مردم شهرستان ملایر صورت پذیرد.

گفتنی است؛ دستگاه سی‌آرم ویژه جراحی‌های ارتوپدی و مغز و اعصاب با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان در بیمارستان امام حسین(ع) ملایر با حضور نمایندگان افتتاح شد.

۸۰ درصد اعتبارات این دستگاه از مصوبات سفر وزیر بهداشت و درمان و ۲۰ درصد توسط خیران تخصیص یافته و باعث بالا رفتن سرعت و دقت در عمل‌های جراحی می‌شود، همچنین دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان امام حسین(ع) با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و بخش اتوکلاو بیمارستان در راستای استریل کردن وسایل اتاق عمل و پانسمان‌ها برای مدت ۳ تا ۷ روز افتتاح شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار