نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مرداد 1396 - 7:56   |   کد مطلب: 23072
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر خبر داد
پروژه شکایات زنجیره‌ای از دانشجویان انقلابی دانشگاه ملاير
دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر با انتقاد از شرایط سوءاستفاده عناصر خاص از حضور سرپرست دانشگاه ملایر گفت: اگر صدبار دیگر هم از اینجانب و دیگر دوستانمان شکایت کنند، هرگز از آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری خود دست بر نخواهیم داشت.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی فراشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با انتقاد از عملکرد یکی از اساتید دانشگاه ملایر اظهار کرد: مدتی است که یک استاد معلوم‌الحال و اصلاح‌طلب دانشگاه ملایر پروژه شکایات زنجیره‌ای از دانشجویان انقلابی دانشگاه را هر بار با یک بهانه واهی در پیش گرفته است.

وی افزود: چندی پیش این فرد که خود مدعی حقوقدانی است در اقدامی غیر قانونی و با سوء استفاده از نام دانشگاه ملایر نامه‌ای (که به نامه فدایت شوم معروف است!) را از طرف شورای خودساخته صنفی اساتید که اصلاً وجود خارجی ندارد، برای سرپرست جدید دانشگاه برای حمایت ارسال کرد که با افشای این موضوع توسط دانشجویان ارزشی دانشگاه وی از چند دانشجو شکایت کرد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر ادامه داد: اخیراً نیز در اقدامی عجیب این فرد از بنده و یکی دیگر از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان شکایت کرده است؛ اما عجیب‌تر و مضحک‌تر دلیل شکایت ایشان از بنده است، دلیلی که این فرد برای شکایت عنوان کرده فوروارد این نامه در کانال تلگرامی تشکل جامعه اسلامی و توضیحاتی پیرامون بی‌اعتبار بودن این نامه است، نامه‌ای که با تحقیقی که از مراجع قانونی و ذیصلاح به عمل آمده، مشخص شد کاملاً غیر قانونی بوده و سوء استفاده از نام دانشگاه است.

وی افزود: باید از این استاد اصلاح‌طلب دانشگاه ملایر پرسید چرا وقتی که شما یک تخلف و امری غیر قانونی انجام می‌دهید و دانشجویان مؤمن و هوشیار بی‌قانونی شما را برملا می‌کنند، اینگونه برآشفته می‌شوید و شروع به شکایت و پرونده‌سازی علیه آنها می‌کنید؟

فراشی اظهار کرد: خدا را شاکریم که کسانی که روزی برای شعارهای فریبنده و دروغین «پناه می‌برم به خدا از بستن دهان منتقدان» و «نشکنیم قلم‌ها را و نبندیم دهان‌ها را به بهانه‌های واهی» یقه‌ پاره و به این شعارها افتخار هم‌ می‌کردند، به خوبی به مردم نشان دادند که این شعارها فقط استفاده تبلیغاتی و انتخاباتی دارد.

وی افزود: این استاد اصلاح‌طلب دانشگاه و البته تیم مشاوره‌ای‌اش با این اقدام نسنجیده دو اشتباه استراتژیک انجام دادند؛ اول اینکه خود و شعارهای پوچ آزادی بیان‌شان را بیش از پیش رسوا کردند، دوم اینکه موجب اثبات حقانیت سخن جوانان رشید و انقلابی دانشگاه ملایر شدند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر ادامه داد: البته این سؤال در مورد این فرد همچنان به قوت خود باقی است که چه کسانی در خارج از دانشگاه نقش هدایت این پیاده نظام‌ها را بر عهده دارند و در پس پرده ایفای نقش می‌کنند.

وی گفت: بسیار جالب است که این همه حواشی دانشگاه ملایر درست در زمان تصدی مسئولیت سرپرستی دانشگاه توسط جناب دکتر بابایی‌پور به وجود آمده است.

فراشی ادامه داد: جناب بابابی‌پور سرپرست فعلی دانشگاه که هنوز از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید نشده است و گویا موارد مهمی در پرونده ایشان وجود دارد که مانع از تایید شدنشان می‌شود، چندی پیش ادعا کرده قضیه بازداشت مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با شکایت شخص آقای احمدی‌فر، یک شکایت شخصی است و از آن اظهار بی‌اطلاعی کرد، اما بهتر است کمی سر مبارکشان را بچرخانند و خوب دور و برشان را نگاه کنند آیا شکایت از دبیر جامعه اسلامی دانشجویان هم موضوعی شخصی است؟

وی گفت: بگذریم از اینکه آقای بابایی‌پور هیچ‌گونه اقدامی در برخورد با این استاد معلوم‌الحال که از نام دانشگاه سوء استفاده کرده انجام نداده‌ و این خود مؤید حمایت سرپرست دانشگاه از این اقدام غیر قانونی است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ملایر ادامه داد: از بدو ورود آقای بابایی‌پور به دانشگاه ملایر عده‌ای در دور و بر ایشان که ظرفیت به قدرت رسیدن را ندارند کلمه مقدس آزادی و آزادی بیان را به لجن کشیده‌اند.

وی افزود: بنده اگر جای ایشان بودم هرچه سریع‌تر استعفای کتبی خود را تقدیم می‌کردم تا بیش از این دانشگاه ملایر از برکت وجودشان متضرر نشود چرا که در این مدت سرپرستی به خوبی نشان داده‌اند علاوه بر وجود حاشیه‌های فراوان پیرامون‌شان، فقدان توان مدیریتی‌ هم در ایشان موج می‌زند که اینگونه دانشگاه ملایر به سمت قهقرا می‌رود.

فراشی تأکید کرد: این شکایات زنجیره‌ای بسان دست و پا زدن در مردابی است که خود ساخته‌اند و بیش از اینکه هرکس دیگری متضرر شود، موجب از دست رفتن اندک آبرو و آلوده شدن بیش از پیش چهره خودشان در اذهان عمومی می‌شود.

وی گفت: در پایان باید عرض کنم که اگر صدبار دیگر هم از اینجانب و دیگر دوستانمان شکایت کنند، هرگز از  آرمان‌خواهی و مطالبه‌گری خود دست برنخواهیم داشت و با قدرت در این مسیر حق پیش خواهیم رفت که «ان تنصرالله ینصرکم...».

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار