نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. شهريور 1396 - 13:37   |   کد مطلب: 23223
رئیس شورای شهر ملایر گفت: شهرداری که انتخاب شده باید بتواند حداقل یکصد میلیارد تومان برای بودجه از این شهر که اوضاع و احوال خوبی نداشته را وصول کند.

به گزارش ملایری‌ها؛ جلیل کولیوند در آیین تحلیف اعضای منتخب شوای شهر ملایر با اشاره به مهمترین ملاک‌های انتخاب شهردار آینده ملایر اظهار داشت: اولین اقدامی که شورای شهر در دستور کار دارد انتخاب شهرداری است که بتواند مجری سیاست‌ها و برنامه‌های شورا و شهرداری باشد.

وی افزود: چنین شخصی علاوه بر خصوصیاتی همچون پاکدستی، شهروند مداری، توان مدیریت بالا و برخورداری از روحیه کار جمعی باید بتواند از پس مسائل پیچیده شهر بربیاید.

رئیس شورای شهر ملایر گفت:  شهردار باید مشکلات شهر را دانسته و سابقه اجرایی و مدیریتی بالایی داشته باشد و  باید با دستگاه‌های اجرایی تعامل با داشته باشد تا بتواند با مجموعه شهرداری کار کند و مشکلات شهر را حل کند.

وی گفت: شهردار باید بتواند حداقل یکصد میلیارد تومان برای بودجه شهر را از این شهر که اوضاع و احوال خوبی ندارد وصول کند تا بتواند حقوق 30 میلیاردی کارکنان شهرداری را پرداخت کند.

وی لزوم بازنگری در در شهردای و سازمان های وابسته به آن را از دیگر اولیوت های شهردار جدید دانست و بیان کرد: کسی که شهردار می شود باید نیروهای شاغل را ارزیابی کیفی کرده و سلامت و کارآیی آنان را مورد سنجش قرار دهد و هر فرد را  را در جای مورد نیاز سازمان قرار دهد و در خصوص افراد زاید تصمیم گیری کند.

کولیوند گفت: شهرداری مجموعه ای است که باید به همه شهر خدمت کند بنابراین رویکرد شهرداری باید غیر سیاسی بوده و باید با  همه مردم بر اساس منافع مشترک تعامل داشته باشد.

وی افزود: شهردار باید مراکز حاشیه نشین را به خوبی بشناسد چرا که این مناطق زمینه ساز مشکلاتی نظیر ساخت و سازهای غیر مجاز، محرومیت از خدمات، رعایت نشدن حق شهروندی و بروز آسیب های اجتماعی و زیست محیطی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما