فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

5. شهريور 1396 - 18:59   |   کد مطلب: 23291
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: محور ملایر- آورزمان- نهاوند قتلگاه مردم شده‌است وما هر هفته شاهد تصادفات فراوان در این محور هستیم.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمد کاظمی در آیین گرامی داشت هفته دولت ملایر با اشاره به مهمترین مشکلات ملایر اظهار داشت: دوبانده کردن محور ملایر- آورزمان- نهاوند از درخواست های اصلی مردم و مسئولین شهر است و اجرای این پروژه در ردیف راه های ملی آمده است.

وی گفت: در بازدید وزیر راه و شهرسازی از این محور قول هایی برای اجرای دو بانده کردن 10 کلیومتر از آن داده شده است و از استاندار خواستار پیگیری برای رفع مشکل این منطقه هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی پرداخت خسارات وارد شده به گلخانه های ملایر را یکی دیگر از درخواست‌های مردم از استاندار دانست و بیان کرد: تکمیل پروژه محور ملایربه بروجرد و جذب اعتبارات وعده داده شده از دیگر درخواست‌ها است.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم کشور پای صندوق های رأی در اردیبهشت ماه 96 بیان کرد: این حضور پر شور اسباب اقتدار و امنیت ایران اسلامی را فراهم کرد و در مراسم تنفیذ با شکوهی که با حضور نماینده‌های 105 کشور دنیا برگزار شد.

کاظمی گفت: هیچ کشور اروچایی جرات برگزاری مراسمی همچون مراسم ایران را نداشته و مراسم تنفیذ اقتدار نظام جمهوری اسلامی بود را به رخ جهانیان نمایان کرد.

وی گفت: مردم در انتخابات دین خود را به دولت ادا کرده و مجلس هم علی رقم حضور قشرها و دیدگاه های مختلف سیاسی بغض و کینه‌های سیاسی را کنار گذاشته و در جهت منافع مردم به وزرای پیشنهادی آقای روحانی رأی اعتماد دادند.

کاظمی تاکید کرد: دولت یازدهم در کنترل تورم موفق بود و امید است دولت دوازدهم نیز در رفع رکود بخصوص رکود مسکن که نزدیک به 250 شغل در کنار آن است رونق بگیرد.

وی با اشاره به لزوم استفاده از سرمایه گذاری خارجی با توجه به اقتدار وامنیت کشور ایران اسلامی بیان کرد: امید است در ملایر نیز از سرمایه گذاران حارجی استفاده شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما