نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

8. شهريور 1396 - 22:11   |   کد مطلب: 23331
همزمان با آخرین روز از هفته دولت، 73 میلیارد ریال طرح عمرانی و خدماتی روز چهارشنبه با حضور فرماندار ویژه ملایر و جمعی از مسئولان این شهرستان در بخش مرکزی ملایر بهره برداری شد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در آیین بهره برداری از طرح های عمرانی بخش مرکزی ملایر اظهار کرد: در مجموع هفته دولت امسال 208 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 815 میلیارد ریال در این شهرستان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
عبدالعظیم رضایی افزود: در آخرین روز از هفته دولت نیز 176 واحد مسکن روستایی با اعتبار 69 میلیارد و 150 میلیون ریال در این شهرستان به متقاضیان واگذار شد.
وی ادامه داد: همچنین مرحله دوم طرح بهسازی روستاهای جوراب با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و قلعه جوزان نیز با اعتبار 500 میلیون ریال افتتاح شد.
رضایی بیان کرد: طبق گزارش اداره بنیاد مسکن شهرستان، 38 درصد از کل اعتبارات بهسازی و طرح هادی روستایی در دولت یازدهم به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است.
وی با مثبت ارزیابی کردن خدمات دولت یازدهم در روستاها گفت: هم اکنون شرایط برای رشد و پیشرفت همه جانبه کشور مهیا شده و امیدواریم با آغاز فعالیت دولت دوازدهم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر خدمات در روستاها باشیم.
فرماندار ویژه ملایر اشتغال را عمده ترین مشکل جوانان به ویژه در روستاها برشمرد و افزود: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در روستاهای ملایر همچون جوراب و جوزان وجود دارد که باید برای ایجاد اشتغال از آنها بهره بگیریم.
رضایی ادامه داد: با توجه به اینکه اکثر روستاهای ملایر در حوزه کشاورزی بسیار مستعد هستند، باید برای توسعه و گسترش اشتغال در سایر حوزه ها همچون صنایع دستی مبل و منبت، مرواربافی و فرشبافی نیز تلاش کنند.
وی گفت: هم اکنون که بستر همدلی، وفاق و همراهی در دولت دوازدهم بین ارکان نظام با مشارکت عمومی مردم فراهم شده، همه شرایط برای جهش در پیشرفت همه جانیه کشور مهیا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.
رضایی با تاکید بر اینکه با حمایت مردم و مجلس از دولت، هم اکنون زمان این نیست که کشور را به حاشیه ببریم بیان کرد: همه موظف هستیم با کمک و حمایت دولت دوازدهم، برای رفع مشکل بیکاری و توسعه اشتغال و تولید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت کشور تلاش کنیم.
در آخرین روز از هفته دولت علاوه بر افتتاح 176 واحد مسکن روستایی و بهسازی 2 روستای ملایر، ساختمان دهیاری روستای رضوانکده با اعتبار یک میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ایستگاه آتش نشانی روستای جوزان با اعتبار یک میلیارد ریال آغاز شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار