نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. شهريور 1396 - 11:08   |   کد مطلب: 23417
به مناسبت هفته تعاون؛
تعاونی‌های برتر ملایر تجلیل شدند
هم‌زمان با هفته تعاون سه تعاونی برتر شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر در این آیین اظهار داشت: اشتغال مهم‌ترین دغدغه تمامی خانوارهای ایرانی است.

غلامرضا کارگر با اشاره به نقش تعاون در گره‌گشایی مشکلات  اشتغال بیان کرد: تعاون و تشکیل تعاونی‌ها نقشی مؤثر در ریشه‌کنی اشتغال دارند.

وی گفت: در دولت توجه خاصی به تعاونی‌ها و بخصوص تعاونی‌های روستایی شده و تسهیلات خوبی برای آنان در نظر گرفته‌شده است.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ملایر بیان کرد: با مشارکت دهیاران و مردم و با استفاده از تسهیلات در نظر گرفته‌شده می‌توان بخش عظیمی از بیکاری را ریشه‌کن کرد.

فرماندار ملایر نیز در این آیین هفته تعاون را بهترین فرصت برای توجه به تعاونی‌ها و مشکلات عدیده آنان دانست و بیان کرد: امروز دغدغه اصلی همه مسئولین بحث تولید و اشتغال است.

عبدالعظیم رضایی گفت: رئیس‌جمهور پس از تشکیل کابینه و انتخاب وزرا مهم‌ترین اولویت  را بحث اقتصادی قرار داده و برای رفع مشکلات اقتصادی به همه وزارتخانه‌ها تکلیف دادند.

وی با اشاره به وجود بیش از سه و میلیون و پانصد هزار بیکار در کشور اظهار کرد: سالانه بیش یک‌میلیون نفر به قشر بیکار اضافه‌شده و اگر با عزم جهادی برای مقابله با آن مشکل وارد میدان نشویم با مشکلات عدیده‌ای ی موجه می‌شویم.

فرماندار ملایر سرمایه گزاری داخلی و خارجی را یکی از راه‌های اصلی برون‌رفت از وضعیت کنونی کشور دانست و بیان کرد: برای حضور سرمایه گزاران خارجی باید روابط بین‌المللی را ارتقا دهیم.

وی گفت: اگر به دنبال حل مشکلات مردم هستیم باید گروه‌های سیاسی مختلف وارد میدان شوند و سهم خود را برای رفع مشکلات ادا کنند.

رضایی با تأکید به تشکیل تعاونی‌ها بیان کرد: باید به دنبال ایجاد یک اعتماد عمومی بود‌ه تا مردم با تشکیل تعاونی‌ها سرمایه گزاری جمعی انجام شود.

وی گفت: تعاونی‌ها باید هدفمند تشکیل‌شده و باتدبیر و فکر کارهای خود را انجام دهند وگرنه با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شوند.

در این آیین از تعاونی‌های دهیاران بخش مرکزی، کشاورزی مهر 11 و کشاورزی مهر 7 تقدیر شد.

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار