نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

19. شهريور 1396 - 13:15   |   کد مطلب: 23441
تیم ملایر با کسب 19 مدال رنگارنگ قهرمان دوازدهمین دوره مسابقات کیوکشین کاراته تزوکا قهرمانی کشور شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ دوازدهمین دوره مسابقات کیوکشین کاراته تزوکا قهرمانی کشور در سالن الغدیر ملایر برگزار شد.

مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیوکشین کاراته تزوکا در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ما اظهار داشت: این مسابقات با حضور بیش از 445 کاراته کا برگزار شد.

کامران روزبه  با اشاره به حضور 26 استان در این  رقابت بیان کرد: نفرات برتر این دوره به مسابقات جهانی  در کشور ژاپن  و مسابقات بین المللی خوزستان با حضور بیش از 20 کشور اعزام می شوند.

وی گفت: این رقابت‌ها در رده های سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شد.

مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کیوکشین کاراته تزوکا با اشاره به ساخت تندیس و کاپ قهرمانی مسابقات از هنر دست ملایر بیانکرد: با توجه به قرارگیری در ایام جشنواره مبل و منبت و نمایاندن هنر دست ملایر تندیس و کاپ قهرمانی این مسابقات از منبت ساخته شده است.

وی افزود: کالای پزشکی پاستورو آقای آزادی خواه جوایز این مسابقات را بر عهده گرفتند و چاپخانه الغدیر نیز حمایت های زیادی از این مسابقات انجام دادند.

روزبه با اشاره به حمایت های اداره بهداشت و درمان ملایربیان کرد: شبکه بهداشت ملایر حمایت های زیادی از این مسابقات کرده و این جام قرار بود با نام پیام آوران بهداشت و درمان باشد که با توجه به قرارگیری در ایام جشنواره مبل و منبت به عنوان منبت نامگذاری شد.

وی گفت: شبکه بهداشت با همکاری اداره ورزش و جوانان این مسابقات را برگزار کردند.

مسئول برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور کاراته کیوکشین تزوکا با اشاره به نتایج پایانی این رقابت بیان کرد: در پایان تیم ملایر با 8 مدال طلا، 4 نقره و 7 برنز مقام قهرمانی مسابقات را کسب کرد.

وی افزود: تیم های خوزستان با 6 مدال طلا، 7 نقره و 3 برنز و آذربایجان شرقی با 5 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنزمقام های دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

دیدگاه شما