فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

28. شهريور 1396 - 22:46   |   کد مطلب: 23509
مدیرکل تامین اجتماعی همدان گفت: ۴۲ هزار مستمری بگیر در استان وجود دارد که ماهانه ۷۰۰ نفر نیز به این تعداد اضافه می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محمد عسگری عصر امروز در مراسم روز  بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: در سطح کشور سه میلیون و دویست هزار نفر مستمری می‌گیرند که از این تعدادمستمری بگیر، سهم استان همدان 42 هزار نفر است.

وی با بیان اینکه ماهانه 700 نفر به تعداد مستمری بگیران استان همدان اضافه می‌شود گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی برای تکریم بازنشستگان انجام شده  به گونه‌ای که با اجرای طرح کرامت 30 هزار نفر به زیارت امام هشتم علیه السلام مشرف شده و هزار نفر نیز قرار است تا پایان سال به عتبات عالیات اعزام شوند.

رئیس کانون بازنشستگان همدان نیز عنوان کرد:کانون بازنشستگان بر اساس قانون اساسی به منظور پیگیری و حفظ حقوق بازنشستگان در سال 78 در 9 شهرستان همدان تشکیل شده است.

وی بیان کرد: در سطح استان 40هزار نفر بازنشسته وجود دارد که از این تعداد  50درصد متعلق به شهر همدان است.

قادریان با تشریح خدمات ارایه شده از سوی این کانون ابراز کرد: علاوه بر ارایه خدمات رفاهی تفریحی و ورزشی به بازنشستگان، 25هزار نفر نیز از خدمات بیمه تکمیلی این کانون استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده از سوی دولت به بازنشستگان و لزوم افزایش این قبیل خدمات اظهار داشت:  ما خواستار همسان سازی حقوق‌ها هستیم چرا که با وضعیت کنونی کشور، سپری کردن زندگی با درآمد یک میلیون و 100هزار تومانی کار سختی است. 

رئیس کانون بازنشستگان همدان با انتقاد از برخی اقدامات برای تصرف بیمارستان‌های تامین اجتماعی تصریح کرد: ما دولت را امین خود می‌دانیم و انتظار داریم خدماتی را به این جامعه ارایه دهد نه اینکه مانند گذشته آنجا  را تبدیل به حیاط خلوت خود کند‌.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار