نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. شهريور 1396 - 18:22   |   کد مطلب: 23529
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی «داود علی بخشی» به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر معرفی شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با حضور سردار کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان همدان و مسئولان شهرستان ملایر برگزار شد.

شعبان ترک نیا در این آیین با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی 3 سال گذشته در شهرستان ملایر اظهار کرد: طی این مدت در جرائم زیادی از جمله سرقت شاهد کاهش  چشمگیری بودیم که طی سه سال گذشته هر سال نسبت به سال قبل کمتر شده است.
 
 وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بحث عمرانی نیز گفت: ساخت  یک پاسگاه  در روستای مهدویه، ، ساخت  بهداری، حوزه نظام وظیفه، مرکز آزمایش اعتیاد و... از جمله اقدامات در ابن حوزه بوده است.

فرمانده سابق انتظامی شهرستان  ملایر با اشاره به اینکه در طی 3 سال گذشته بحرانی آنچنانی در شهرستان وجود نداشته است گفت: همه این موفقیت‌ها با یک حرکت جمعی و تلاش‌های هوشمندانه نیروی‌های خدوم پلیس شهرستان ملایر بوده است.
فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر نیز با اشاره به اینکه  ایجاد امنیت اجتماعی، فردی، فرهنگی  و اخلاقی از وظایف نیروی انتظامی است گفت: نظم و قانون پایه و اساس کار نیروی انتظامی است .
 سرهنگ داوود علی بخشی بر داشتن تقوای کاری و نظم انضباط در بین نیرویهای انتظامی تاکید کرد و گفت: باید بیش از گذشته با مردم تعامل و همکاری داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: نیاز است با دادن آموزش‌های لازم و آگاهی رسانی از نظرات ارزنده مردم در ایجاد امنتیت و نظم بیشتر بهره ببریم.
 در پایان نیز از خدمات سرهنگ شعبان ترک نیا تقدیر و سرهنگ داوود علی بخشی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ملایر منصوب شد.

دیدگاه شما