نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. مهر 1396 - 8:21   |   کد مطلب: 23555
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: رئیس جمهور در مقابل آمریکا بسیار محکم حرف زد و امروز همه مسئولین باید بدانند که آمریکایی ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند.

به گزارش ملایری‌ها؛ سردار مظاهر مجیدی در صبگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی ملایر با گرامی داشت یاد و خاطره  شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: رزمندگان همدانی در دوران جنگ تحمیلی شجاعانه در عملیات‌های مختلف شرکت کردند.

وی گفت: دوران دفاع مقدس مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی است که ما هر چه بیش از پیش به عظمت آن نیاز داریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تاکید کرد: اگر امروز نظام جمهوری اسلامی در جهان مطرح شده است به دلیل خون‌های پاکی است که به پای انقلاب ریخته شده است.

وی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده و به ایران سلامی و مسلمان های جهان عزت دادند.

سردار مجیدی تفکر بسیجی را الگویی برای تمامی انقلاب های دنیا دانست و  گفت: امروز در هر جای عالم که انقلابی شروع شده از انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت کشور در دوران پیش از شروع جنگ تحمیلی و توطئه های متعدد دشمنان بیان کرد: استکبار جهانی با حمایت از صدام جنگ تحمیلی را علیه ایران شروع کرده  در 31 شهریور ماه از زمین، دریا  هوا به ایران اسلامی حمله کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: صدام و نیروهای بعثی عراق به دنبال این بوده که سه روزه اهواز را اشغال کرده و یک هفته ای به پایتخت ایران برسند اما با عنایت خداوند و بسیج مردمی موفق به این امر نشدند.

وی به وضعیت نامناسب کشور در ابتدای جنگ اشاره و بیان کرد: در ابتدای جنگ انسجام ارتش به هم ریخته بود و سازمان های معاند مشکلاتی در کشور ایجاد کرده بودند اما با رهبری های امام خمینی(ره) تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب شد.

سردار مجیدی با اشاره به پیروزی های رزمندگان در عملیات های مختلف بیان کرد: امروز بعد از گذشت 26 سال هنوز نحوه اجرای عملیات های بزرگ برای نظامیان جهان متحیر کننده است.

وی به صدور 14 قطعنامه در سازمان ملل در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این قطعنامه‌ها همواره پس از پیروزی‌های بزرگ ایران در عملیات‌ها صادر می شد و رفتار متجاوزانه عراق هیچپگاه دیده نمی شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: این اقدام سازمان ملل نشان داده که آنها برای عراق قطعنامه صادر می کردند.

وی به حضور افرادی از 34 کشور جهان و 11 کشور عربی در بین اسرای عراقی اشاره کرد و گفت: تمامی دنیا از عراق حمایت کرده و این در حالی است که به ایران حتی سیم خاردار نیز فروخته نمی شد.

سردار مجیدی بیان کرد: ما در دوران جنگ حتی برابر با دشمن تجهیزات نظامی نداشتیم اما با ایده و تفکرات نظامی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.

وی با انتقاد از برخ صحبت ها که چرا به دوران جنگ تحمیلی دفاع مقدس گرفته می شود، بیان کرد: ما 38 سال با آمریکایی ها جنگیده ایم اما هیچگاه از این مر ناراحت نشده ایم اما وقتی خودی ها  کشور و آرمان های آن را زیر سوال می برند این مسئله بسیار دلخراش و تاسف بار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ما در دوران دفاع مدس هیچگاه از سلاح های ممنوعه استفاده نکرده و هیچگاه به غیرنظامیان حمله نکردیم و این بسیار مقدس است.

وی تاکید کرد: امروز باید گفتمان دشمن شناسی برای همه مردم معرفی شده و مردم بدانند آیا با آمریکایی ها می توان از در دوستی وارد شد یا نه؟

سردار مجیدی به مذاکرات ایران با آمریکا اشاره کرد و  افزود: ما برای اینکه نشان دهیم آمریکا قابل اعتماد نیست با آنها وارد مذاکره شدیم اما آنان هیچگاه از دشمنی دست بر نداشته و همواره به مذاکرات خیانت کردند.

وی با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در مقابل آمریکا بیان کرد: رئیس جمهور در مقابل آمریکا بسیار محکم حرف زد و امروز همه مسئولین باید بدانند که آمریکایی ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند.

 

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما