نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. مهر 1396 - 22:17   |   کد مطلب: 23578
فرماندار شهرستان ملایر از برگزاری راهپیمایی گسترده در روز 28 مهرماه با هدف ایجاد برانگیختگی عمومي در اجرای طرح کرامت خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس؛ عبدالعظیم رضایی بعد از ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان در استانداری همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا همزمان با هفته دفاع مقدس با اشاره به اینکه اجرای طرح کرامت در شهرستان ملایر یک مسئولیت کشوری است که باید به نحو احسن انجام شود، اظهار کرد: تاکنون انگیزه خوبی در ادارات و نهادهای شهرستان ملایر در اجرای طرح کرامت به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه ایجاد برانگیختگی عمومی هم در بین مردم و هم مسوولان در حال شکل‌گیری و توسعه است، گفت: باید در یک فعالیت جهادی حداقل بهره از طرح برده شود.

فرماندار شهرستان ملایر افزود: بنا بر گزارشاتی که از کمیته‌ها و کارگروه‌های طرح کرامت می‌رسد فعالیت‌ها به صورت عملیاتی و میدانی در تمام شهرها؛ روستاها و محلات شهرستان ملایر انجام شده و شرح وظایف همه ادارات و نهادها در اجرای طرح کرامت تدوین شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای طرح کرامت در مرحله نخست گفت: در مرحله اول 400 قاچاقچی با هدف ارشاد آنها شناسایی شده و 90 نفر نیز در کلاس‌های آموزشی و ارشادی شرکت کرده‌اند.

رضایی ادامه داد: برای 83 نفر از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان ملایر کلاس‌های ارشادی، تبلیغاتی و میدانی برای برانگیختگی افکار عمومی برگزار شده است.

وی در خصوص برنامه‌ برانگیختگی و اطلاع‌رسانی در ملایر نیز اظهار کرد: در روز 28 مهرماه قرار است راهپیمایی گسترده‌ای با جمعیت حدود 50 هزار نفری در شهرستان ملایر در راستای اطلاع‌رسانی و برانگیختگی طرح کرامت برگزار شود.

فرماندار ملایر در خصوص اقدامات انجام شده در طرح کرامت ملایر تصریح کرد: چاپ یک‌هزار و 300 متر بنر با شعارهای مختلف ترک اعتیاد، چاپ 6 سری اقلام تبلیغاتی، برپایی 66 نمایشگاه و تشکیل 470 کلاس برای مخاطبین برای جمعیت 47 هزار نفری زیر پوشش این طرح از جمله اقداماتی بوده که در این مدت در شهرستان ملایر انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص پیگیری مجوز راه‌اندازی ایستگاه رادیویی در شهرستان ملایر یادآور شد: تاکنون مجوز پنج ایستگاه رادیویی داده شده که امیدواریم راه‌اندازی یکی از ایستگاه های رادیویی در طول سال به شهرستان ملایر داده شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما