نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1396 - 9:16   |   کد مطلب: 23633
مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان ملایر از انجام 2 هزار و 153 مورد ماموریت توسط اورژانس ملایر در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها؛ محمود مدرس‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اقدامات اورژانس ملایر در سه ماه گذشته اظهار کرد: این اقدامات در قالب طرح امداد تابستانی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح طبق روال هر ساله و همزمان با سراسر کشور از اول تیرماه آغاز شده بود و پایان شهریورماه به اتمام رسید، گفت: در این طرح طبق دستورالعمل ابلاغی از اورژانس کشور، همه آمبولانس‌های جاده‌ای با حضور دو تکنسین از ساعت 18 تا 23 همه روزه در حاشیه جاده‌های مواصلاتی شهرستان به صورت آماده‌باش کامل مستقر بودند تا در صورت بروز حوادث احتمالی در حداقل زمان ممکن به یاری مسافرین بشتابند.

مسئول فوریت‌های پزشکی شهرستان ملایر از انجام 2 هزار و 153 مورد ماموریت در سه ماهه تابستان امسال توسط فوریت‌های پزشکی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 311 مورد آن تصادف جاده‌ای بوده و به دنبال آن 527 مصدوم ناشی از تصادفات به بیمارستان‌های شهرستان منتقل شدند.

وی میانگین حضور آمبولانس در صحنه تصادفات را هفت دقیقه و 31 ثانیه اعلام کرد و افزود: این زمان پایین‌تر از میانگین استاندارد کشوری است.

مدرس‌نژاد با بیان اینکه سه ماهه گذشته تعداد 18 مورد احیای قلبی ریوی توسط فوریت‌های پزشکی شهرستان گزارش شده است، تعداد زایمان‌های انجام شده در منزل بیمار، توسط تکنسین‌های اورژانس ملایر را نیز در طی سه ماه گذشته دو مورد برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما