نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1396 - 10:30   |   کد مطلب: 23637
وزیر کشور از آماده سازی مرز خسروی در کرمانشاه برای تردد زائران مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ملایری ها به نقل از راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز در بدو ورود به کرمانشاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع جابه‌جایی‌هایی که در استان ها داریم امروز این تغییرات نوبت به استان کرمانشاه رسیده تا از زحمات آقای رازانی استاندار سابق این استان تقدیر و تشکر کرده و استاندار دیگری را به مردم عزیز این استان معرف کنیم و ایشان نیز توفیق خدمت به مردم این منطقه را خواهند داشت.

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در برگزاری مراسم اربعین حسینی گفت: تمام مقدمات کار فراهم شده و اقدامات لازم در زمینه  تامین زیر ساخت‌ها انجام گرفته و تلاشمان این است که در سال جاری بتوانیم از مرز خسروی در استان کرمانشاه تردد زائرانمان را داشته باشیم و در همین زمینه نیز بنده چندبار با مقامات عراقی مذاکره داشته ام و هم اکنون نیز معاون امنیتی وزارت کشور در عراق حضور دارد و روز گذشته با وزیر کشورعراق مذاکره داشته است. 

وزیر کشور اضافه کرد: مقدمات کار در هر دو کشور آماده است و ان شاء الله تا اربعین اتفاق خاصی نیفتند تا مانع از انجام کارها شود.

رحمانی فضلی تاکید کرد: هر دو کشور موافق هستند این کار انجام شود و برای استان کرمانشاه نیز این کار تجربه جدیدی است لذا با ظرفیت و امکاناتی خوبی که در مرز خسروی وجود دارد به نظر می رسد این استان می تواند خدمات مناسب خوبی به زائران ارائه کند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار