نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مهر 1396 - 22:49   |   کد مطلب: 23643
امام جمعه ملایر با اشاره به دیدار رئیس جمهوری ترکیه با رهبر معظم انقلاب، گفت: همانگونه که معظم له فرمودند، آمریکا و اسرائیل پشت پرده جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق است.

به گزارش ملایری ها به نقل از ایرنا؛حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: قدرت های خارجی و رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد یک اسرائیل جدید در منطقه هستند اما باید بدانند که ایجاد اسرائیل جدید برابر با نابودی رژیم صهیونیستی است و آنها با آمدنشان در منطقه عمر خود را کم می کنند.

وی هدف آمریکا و اسرائیل را ایجاد ناامنی در منطقه عنوان و اضافه کرد: اسرائیل جعلی باید بداند که اگر با این بهانه قصد ورود به این منطقه را دارد و اقلیم کردستان را حیات خلوت خود می داند، با دست خودش به دام خواهد افتاد و فراری برای آنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، توطئه ای پشت همه پرسی اقلیم کردستان عراق وجود دارد و این حرکت خیانت به منطقه و موجب تهدید آینده آن خواهد بود.

حجت الاسلام برقراری همچنین تیراندازی در لاس وگاس را جزو مرگ بارترین حمله های تروریستی در آمریکا دانست و افزود: در این فاجعه 60 تن از شهروندان آمریکا کشته و حدود 540 تن زخمی شدند که داعش این حمله را به عهده گرفته است.

وی گفت: چنانچه داعش مسئول این فاجعه مرگبار باشد، ادعای آمریکا مبنی بر مبارزه با تروریست واهی است و این درس عبرتی برای حاکمیت کاخ سفید خواهد بود.

خطیب جمعه ملایر اظهار کرد: از سوی دیگر چنانچه این شهروند آمریکایی تبار سفید پوست در این فاجعه ارتباطی با داعش نداشته باشد، مشخص می شود که آمریکا با سلاح های کشنده ای که دارد، روز به روز به سمت ناامنی بیشتر پیش می رود.

حجت الاسلام برقراری با اشاره به ورود پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه، شهدا را نماد مبارزه با مفسدان، فرصت طلبان و طاغوتیان دانست و گفت: شهدا هر از گاهی خود را نشان می دهند تا ما راهمان و مسیر انقلاب عزتمندمان را گم نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم و در راه ولایت وفادار بمانیم، اضافه کرد: شهدا می آیند تا ما به بیراهه نرویم و بار دیگر راهنمای مسیر سعادت بخش مردم و مسئولان باشند.

حجت الاسلام برقراری با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی، وی را سردار آزادگی، جهاد و بصیرت و نماد خستگی ناپذیری دانست و افزود: سردار همدانی از ابتدای انقلاب در خط مقدم جبهه و جنگ و در فعالیت های کلیدی نظامی در نظام جمهوری اسلامی حضور داشت و پس از رشادت های فراوان در جوار حرم آل الله(ع) به شهادت رسید.

وی همچنین ضمن گرامیداشت سالگرد رحلت آیت الله میرشاهولد در 15 محرم سال 84 به عنوان عالمی وارسته و رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر، از حضور باشکوه و چشمگیر مردم ملایر، مسئولان، هیات های مذهبی، مداحان و هیات امنای مساجد در آیین عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تقدیر کرد.

حجت الاسلام برقراری با تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، وجود امنیت و آرامش در کشور را حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی دانست و بر لزوم تعامل بیشتر مردم و مسئولان برای برقراری بیشتر نظم و امنیت با پلیس تاکید کرد.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار