نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. مهر 1396 - 8:37   |   کد مطلب: 23660
فرماندار ملایر گفت: امسال از محل اعتبارات استانی و سه درصد نقت و گاز، حدود 530 میلیارد ریال اعتبار به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از  ایرنا عبدالعظیم رضایی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر اظهار کرد: تاکنون از این میزان اعتبار 25 درصد از محل اعتبارات استانی و 38 درصد از محل نفت و گاز در این شهرستان تخصیص پیدا کرده است.
وی تاکید کرد: هیچگونه کوتاهی از سوی مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان در جذب اعتبارات پذیرفته نیست و در این زمینه باید شاهد جدیت مدیران باشیم.
رضایی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی که میزان نرم جذب اعتبارات آنها پایین است باید با برنامه ریزی تلاش و جدیت بیشتری برای تخصیص دستگاهی خود به عمل آورند و منتظر تخصیص از مرکز کشور نباشند.
وی با اشاره به بودجه 300 هزار میلیارد تومانی کل کشور و تعهدات و بدهی دولت بیان کرد: با توجه به اینکه اعتبارات در تهران متمرکز است، مدیران دستگاه های اجرایی باید با پیگیری و روابطی که با مدیران استانی و مرکز دارند، بتوانند سهم شهرستان را بگیرند.
رضایی بر لزوم پیگیری های مستمر مدیران در اخذ اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران باید علاوه بر تخصیص اعتبارات شهرستانی، به دنبال جذب سایر اعتباراتی که در اختیار مدیران کل استان است، باشند و توانایی و ویژگی خاص خود را در این زمینه نشان دهند.
وی با تاکید بر اینکه مدیران باید برای جذب اعتبارات و رفع مشکلات مردم نگاه جهادی داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به اینکه با کمبود اعتبارات و بودجه مواجه هستیم، مدیران باید با دقت، تدبیر و برنامه ریزی درست این اعتبارات را به موقع دریافت و هزینه کنند.
فرماندار ویژه ملایر ادامه داد:
وی همچنین به 15 مهرماه روز ملی روستا اشاره و بر لزوم نگاه ویژه مدیران بر حل مشکلات روستاییان تاکید کرد و گفت: رفع محرومیت از روستاها و حل مشکلات مردم روستا باید در اولویت کاری برنامه های مدیران و مسئولان باشد.
رضایی در عین حال با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی، گفت: سردار شهید همدانی افتخاری برای استان و نمادی در کنار شهید محسن حججی و تمامی شهدا است که باید در عمل و فارغ از هر گونه شعاری پیرو راستین آنان باشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار