نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مهر 1396 - 8:19   |   کد مطلب: 23678
به مناسبت ماه محرم نمایش آیینی، عاشورایی «سلطان عشق» توسط گروه نمایشی ماه از 20 مهرماه به مدت چهار شب در سالن الغدیر ملایر اجرا می شود.

به گزارش ملایری‌ها؛ نمایش آیینی، عاشورایی «سلطان عشق» توسط گروه نمایشی ماه و مها وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با حضور هنرمندان ملایری به نویسندگی مجید نورمحمدی و کارگردانی شیرین حبیبیان است.

شیرین حبیبیان سرپرست و کارگردان نمایش«سلطان عشق»، گفت: این نمایش در تداوم نمایش «یک بیابان بی کسی» است که در 4 سال گذشته به اجرا رفته و مورد استقبال چشمگیر مردم نیز واقع شده است.

حبیبیان افزود: گروه هنری «ماه و مها» افتخار دارد که در ایام محرم با به تصویر کشیدن صحنه هایی از حماسه کربلا، عشق و ارادت خود را به حضرت امام حسین(ع) و یارانش نشان دهند.

وی اضافه کرد: برای اجرای این نمایش این نمایش، با حضور بیش از 50 نفر عوامل و بازیگر از اول مهر ماه در حسینیه سیدالشهدا و کانون بازنشستگان کشوری تمرین داشتیم و سعی داریم با آمادگی بیشتر، گوشه هایی از دلیری، شهامت، جوانمردی ، شجاعت و ایثار صحرای کربلا را در قالب نمایش برای مردم بازگو کنیم.

وی اظهار گفت: نمایش آیینی «سلطان عشق» در 4 قسمت شامل 1ـ واقعه شهادت حضرت علی اکبر(ع) و شهادت حضرت قاسم(ع) 2ـ شهادت حضرت عباس(ع) 3ـ شهادت حضرت علی اصغر(ع) 4ـ شهادت حضرت امام حسین(ع) و یارانش و اسارت حضرت زینب(س) برگزار می باشد که به مدت چهار شب از 20مهر ماه از ساعت 20:30 و در هر شب یک قسمت به ترتیبی که ذکر شد در سالن ورزشی الغدیر واقع در بلوار کریمخان زند اجرا می گردد.  

حبیبیان در پایان با بیان اینکه بار اصلی این کار عاشورایی بر عهده مداح و موسیقی است، اظهار داشت: ان شاء الله ارادت همه دست اندکاران و عوامل این نمایش مورد قبول درگاه حق تعالی، امام حسین(ع) و یارانش قرار گیرد و از همکاری بی دریغ مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، اداره ورزش و جوانان  و همه کسانی که ما را در اجرای این کار یاری دادند، تشکر می کنم و امیدوارم همانند سال های قبل مردم با تعظیم و ارادت مجدد به شهدای کربلا با حضور گسترده از این نمایش مذهبی استقبال کنند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار