نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1396 - 19:30   |   کد مطلب: 23835
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر خبرداد:
بازارچه دائمی صنایع‌دستی ملایر برپا می‌شود
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر گفت: بازارچه دائمی صنایع‌دستی ملایر برپا می‌شود.

به گزراش ملایری ها به نقل از فارس ؛ ابراهیم جلیلی از راه‌اندازی رادیو ملایر خبر داد و اظهار کرد: مجوز راه‌اندازی رادیو ملایر دریافت شده و پس از مکان‌یابی آن مراحل اجرایی شدن آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی در خصوص راه‌اندازی بازارچه دائمی صنایع‌دستی ملایر نیز بیان کرد: بازارچه دائمی صنایع‌دستی یکی از نیازهای شهرستان ملایر است که در صورت اختصاص زمینی از سوی شهرداری یا نهادی دیگر و تأمین اعتبار آن از منابع مختلف، بازارچه دائمی ملایر راه‌اندازی می‌شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر هدف از بازارچه عرضه محصولات صنایع‌دستی ملایر را محلی برای فروش تولیدات صنایع‌دستی و اشتغالزایی دانست و گفت: برای راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی شهرداری قول مساعد داده است.

وی با تأکید بر اینکه مکان بازارچه باید در محل عبور و مرور مسافران باشد، خاطرنشان کرد: بازارچه باید در محلی چون دریاچه تفریحی کوثر باشد تا بیشتر در معرض دید مسافران باشد.

جلیلی با بیان اینکه فصل پیک گردشگری در کشور و حتی در استان همدان تابستان است و در فصول دیگر بیشتر شاهد حضور گردشگران خارجی هستیم، گفت: جشنواره منبت بیش از انتظار ما موجب جذب گردشگر شد و شور و حال خوبی به شهر داد.

وی با اشاره به اینکه ملایر به لحاظ فضای اقامتی نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد، افزود: سوئیت‌های اقامتی هتل کریم‌خان، 11 سوئیت هتل الماس  و خانه مسافر باران در حال حاضر پاسخگوی نیاز شهرستان ملایر برای اقامت مسافران است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ملایر با تاکید بر اینکه به لحاظ زیرساخت اقامتی ضروری است مهمانپذیر و هتل‌های اقامتی ارزان‌تری باشد، گفت: برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تعدادی سرمایه‌گذار وجود دارد که پرونده آنها در دست پیگیری است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار