نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1396 - 19:36   |   کد مطلب: 23836
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر:
موکب خدمات‌رسانی در ملایر متمرکز است
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر با اشاره به اینکه در ملایر زائران در یک موکب متمرکز خدمات دریافت می‌کنند، گفت: شورای تأمین به هیأت‌هایی که درخواست ایجاد موکب داده بودند، به خاطر مسائل ترافیکی مخالفت کرد.

به گزارش ملایری ها به نقل از فارس ؛ سعید کتابی در خصوص سخنانی مبنی بر ممنوعیت احداث موکب در شهر ملایر، اظهار کرد: طی جلسات ستاد اربعینی که در فرمانداری تشکیل شده است، قرار بر این شد برای ارائه خدمات بهتر به زائران در شهرستان ملایر یک موکب با تمام امکانات ایجاد شود.

وی با بیان اینکه در موکب ملایر علاوه بر جانمایی درست، امکانات و تجهیزات مطلوبی به کار رفته است، تصریح کرد: بر این اساس با حضور تیم پزشکی و هلال احمر، اورژانس و... قرار بر این شد به صورت متمرکز عمل کرده و با عنوان ستاد اربعین شهرستان ملایر فعال باشد.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه پیش‌بینی ما بر این است که یکصدهزار پذیرایی در ایام اربعین حسینی از زائران داشته باشیم، گفت: به همه هیأت‌هایی که قرار بود متفرقه اقدام به برپایی موکب کنند، توصیه شد همه به صورت متحد یک موکب در سطح شهر با کیفیت عالی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه درخواست‌هایی که برای نصب موکب داده شده بود، به خاطر مسائل ترافیکی نمی‌توانستیم مجوز دهیم، افزود: تلاش ما بر این بود خدمات به زائران در شرایط امنی انجام شود و در همین راستا مکان موکب نیز اهمیت داشت.

کتابی با بیان اینکه سه درخواست برای برپایی موکب در سطح شهر به دست ما رسید، گفت: یکی از این درخواست‌ها با مخالفت پلیس راه مواجه شد که ما صحبت کردیم اما چون جاده آورزمان باریک بود، مخالفت کردند.

وی با تأکید بر اینکه قصد ما ارائه خدمات بهتر و باکیفیت به زائران است، یادآور شد: از هیأت‌های مذهبی خواستیم در موکب متمرکز شهر حاضر شده و خدمات‌رسانی داشته باشند، زیرا موکب متعلق به شخص خاصی نیست، و تحت عنوان ستاد اربعین شهرستان است.

معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه یک موکب نیز در سامن جانمایی شده است، گفت: دو موکب در شهرستان ملایر جانمایی شده که کاهش تعداد موکب‌ها بیشتر به خاطر مسائل ترافیکی بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد درخواست‌هایی که برای برپایی موکب وجود دارد با همکاری همه‌جانبه شهرستان جانمایی شود، گفت: از سه درخواست ارسال شده، یک مورد به سامن انتقال یافت، با یک مورد نیز موافقت شد که با ستاد اربعین در یک موکب واحد همکاری شود و تنها با یک موکب به لحاظ مسائل ترافیکی مخالفت شد.

کتابی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر اکنون درخواست ایجاد موکبی با جانمایی مناسب به شورای تأمین شهرستان برسد، مشکلی برای ارائه مجوز ندارید؟ تصریح کرد: اگر مکان موکب درخواستی مناسب باشد، ما مشکلی نداریم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار