نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

16. آبان 1396 - 8:41   |   کد مطلب: 23932
برترین‌های اولین مسابقه عکس عاشورایی ملایر در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش ملایری‌ها؛ اولین مسابقه عکس عاشورایی ملایر به  همت هیئت سیدالشهدا ملایر و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این مسابقه در دو بخش مراسم شیرخوارگان حسینی و مراسم عزاداری در ایام محرم برگزار شد و شامگاه گذشته در مجتمع الماس ملایر برترین‌های این مسابقه تجلیل شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر در حاشیه آیین تجلیل از برترین‌های این مسابقه به خبرنگار ا اظهار داشت: این برنامه حرکت نوینی بود که با حمایت هیئت سیدالشهدا برگزار شد.

غلامرضا جمالی زاده افزود:  در ایام دهه اول محرم اطلاع‌رسانی و تبلیغات این مسابقه انجام‌شده بااطلاع رسانی تعداد 165 اثر از بیش از 75 عکاس به دبیرخانه ارسال شد.

وی گفت: داوران ما این آثار رو مورد برسی قرار داده و درنهایت 40اثر را به‌عنوان آثار برتر انتخاب شدند  که در دهه آخر ماه صفر در نمایشگاه گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر  گفت: از بین این 40 اثر 6 اثر در دو بخش شیرخوارگان و آزاد به‌عنوان آثار برتر برگزیده شدند که امشب با اهدای لوح و کارت هدیه موردتقدیر قرار گرفتند.

وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ادای دین هنرمندان عکس به عاشورا و قیام کربلا بود و انعکاس شور و شعور حسینی در مراسم‌های مختلف سطح شهرستان و اعتلای هنر عکاسی بوده است.

گفتنی است؛ در این مسابقه و در بخش شیرخوارگان؛ حسن عبدالملکی، مهرنوش ترکاشوند و جابر تکلوبیغش به ترتیب عنوان نفرات اول تا سوم و در بخش آزاد؛ امیرحسین صحرانورد، مجید طلا و امیر حاتمی به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار