نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آبان 1396 - 11:16   |   کد مطلب: 23954
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد؛
کشف بیش از 29 کیلوگرم تریاک در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کنترل محور های مواصلاتی و اشراف اطلاعاتی پلیس ملایر و کشف مقدار 29.300 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در ملایر خبر داد.

 به گزارش ملایری‌ها؛  داود علی بخشی با اعلام این خبر اظهار داشت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق، مامورین از خرید و فروش عمده مواد مخدر  توسط فردی با هویت معلوم مطلع می گردند.

وی افزود:  بلافاصله با هماهنگی بعمل آمده با مقام قضایی، اکیپ‌های عملیاتی و اطلاعاتی انتظامی ملایر و استان و استان در محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ملایر فعال و مستقر که سرانجام خودروی سوداگر مرگ شناسایی و این خودرو توسط مامورین متوقف و فرد مظنون و مورد نظر در توزیع مواد مخدر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در ادامه این ماموریت با بازرسی بعمل  آمده از خودروی متوقف شده تعداد 6 بسته بزرگ مواد مخدر جمعاً به وزن 29.300 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط گردید، که پرونده در این خصوص تشکیل و جهت سیر مراحل قضایی به مرجع قضایی ارسال شد.

وی در گفت: برخورو با سوداگران مرگ از سوی پلیس ملایر جدی و قاطعانه خواهد بود و پلیس به همه توزیع کنندگان مواد مخدر که درصدد نابودی هویت و سلامت افراد جامعه و نابودی کانون گرم خانواده هستند هشدار میدهیم که تا فرصت باقی است خود را از مسیر تباهی و ذلت توزسع مواد مخدر برهانند.

علی بخشی بیان گفت: در همین ارتباط  بر اساس وظایف ذاتی و الویت های تعریف شده، پلیس ملایر برای مبارزه ی بی امان و دستگیری سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی اقدام خواهند نمود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار