نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1396 - 22:21   |   کد مطلب: 24033
با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی؛
پروژه هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر افتتاح شد
پروژه هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر بااعتباری بالغ‌بر 30 میلیارد ریال با حضور وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر شامگاه امشب در آیین بهره‌برداری از طرح هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر اظهار داشت: این پروژه از محل اعتبارات سازمان تامین اجتماعی اجرا شده است.

محمد رضا توکلی با اشاره به آغاز این پروژه در انتهای سال 95 بیان کرد: بیش از 9 ماه اجرای این پروژه به طول انجامیده است و در 4 محور اجرایی شده است.

وی تاسیسات، تجهیزات و پزشکی، بهداشت و رفاهی محورهای اجرای این پروژه عنوان کرد و گفت: همزمان با این پروژه، ساختمان بخش سی تی اسکن این بیمارستان نیز افتتاح شد.

رئیس بیمارستان دکتر غرضی ملایر گفت: برای اجرای این پروژه نیز بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و در یک ماه آینده به بهره برداری می سد.

فرماندار ملایر نیز در این آیین با اشاره به مهمترین ظرفیت های شهرستان ملایر  اظهار کرد: شهرستان ملایر دارای معادن بی نظیری همچون سیلیس است که قابلیت بالایی برای سرمایه گزاری دارد.

عبدالعظیم رضایی بیان کرد: شهرستان ملایر دارای 208 روستای دارای سکنه است و اصلی ترین هدف ما ثبات جمعیت در روستاها است.

وی اعتبارات صندوق کارآفرینی امید را کم دانست و بیان کرد: با توجه به پرونده های بسیار و کارآفرینان زیاد در شهرستان عتبارات صندوق کارآفرینی امید در ملایر کم است.

فرماندار ملایر با اشاره به افتتاح بینیاد صیانت از خانواده در ملایر بیان کرد: در این بنیاد اقدامات موثری انجام شده است و در 8 ماهه گذشته طلاق در شهرستان ملایر 31 درصد کاهش داشته است.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار