نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. آبان 1396 - 23:37   |   کد مطلب: 24034
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بیش از 800 میلیارد تومان برای بودجه بازگشت به مدرسه محرومین و کاهش سوء تغذیه توسط دولت هزینه شده است.

به گزارش ملایری‌ها؛ علی ربیعی شامگاه امشب در  آیین بهره برداری از طرح هتلینگ بیمارستان دکتر غرضی ملایر  اظهار داشت:  مهمترین وظیفه هر دولت کاهش فقز و کاهش درد و رنج مردم است.

وی بازار کشورهای اطراف را بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال و تولید دانست و افزود: باید با کار زیاد و فکر و اندیشه عقب ماندگی ا را جبران کرد چرا که ما در مقابل آینده گان مسئول هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسیر دولت را کاهش عقلانی  با تدبیر کاهش فقر و بیکاری عنوان و تاکید کرد: دولت به جد به دنبال کاهش بیکاری و محدود کردن فقر است .

وی بازگشت به مدرسه محرومین و  کاهش سوء تغذیه از مهمترین اهداف دولت بیان کرد و گفت: بیش از 800 میلیارد تومان بودجه در این راستا تا کنون هزینه شده است.

ربیعی با اشاره بیه روند اجرای طرح تحول سلامت بیان کرد: من روزی که به وزارتخانه آمدم، 8 هزار میلیارد در طرح تحول نظام سلامت می آوردیم، اما امروز 20هزار میلیارد ریال می آوریم که برای ما بسیار سنگین و پرهزینه شده و  این طرح کمر ما را شکست.

وی با تقدیر از دو نماینده ملایر بیان کرد: درخواست های این دو نماینده در راستای مشکلات مردم است و این مسئله تنها دغدغه آنان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به درخواست های نماینده ملایر بیان کرد: با توجه به درخواست نماینده های ملایر مبنی بر رسیدگی به وضعیت بیمه خیاطان بیان کرد: گروهی را برای خوشه بندی این شاغلین ارسال می شود.

وی تاکید کرد: هیچ منعی برای بیمه آنان وجود ندارد و باید بررسی شود و از راه هایی که ممکن است آنان بیمه می شوند.

ربیعی در پاسخ به درخواست سرمایه گزاری شستا بیان کرد: سرمیه گزاری این بخش نیازمند دستور ویژه رئیس جمهور اشت.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار