نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. آبان 1396 - 13:20   |   کد مطلب: 24103
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: هم‌زمان با حرکت دسته‌ها عزاداری در روز 28 صفر مراسم تشیع شهید تازه تفحص شده غلامحسین ترک دهنو برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برنامه‌های رحلت رسول اکرم(ص) در ملایر اظهار داشت: هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) مراسم روضه‌خوانی سینه خوانی در مساجد ملایر برگزار می‌شود.

وی  قرائت زیارت بعید حضرت رسول(ص) را از دیگر برنامه‌های روز رحلت پیامبر عنوان کرد و گفت: در روز 28 صفر دسته‌های عزاداری ملایر در خیابان‌های عزاداری می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: با توجه به شناسایی پیکر شهید مفقودالاثر غلامحسین ترک دهنو پس از 32 سال هم‌زمان با حرکت دسته‌های عزاداری مراسم تشییع این شهید والامقام در روز 28 صفر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم وداع با پیکر تازه تفحص شده شهید غلامحسین ترک دهنو شب جمعه مصادف با 28 صفر و رحلت پیامبر اکرم(ص) هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله ملایر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام گروسی بیان کرد: مراسم تشییع شهید نیز روز جمعه از ساعت 9:30 صبح از میدان امام حسین(ع) ( مقابل دفتر امام‌جمعه ملایر) به سمت میدان امام(ره) و سپس اقامه نماز بر پیکرشید و تشییع تا بهشت هاجر منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار