نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

30. آبان 1396 - 8:22   |   کد مطلب: 24203
نماینده ‌مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کل پروژه به اتمام رسیده و فقط خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی آن باقی مانده است گفت: با بهره‌برداری این آزاد راه کل حوزه استحفاظی ملایر به سمت تویسرکان ۴ خطه می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم؛ محمد کاظمی در جریان بازدید از محور جوکار - تویسرکان با حضور مهندس نادیان مدیریت ساخت وتوسعه راههای استان اظهار داشت: طول این محور 4 کیلومتر بوده و برای احداث آن مبلغ 1.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون محور جوکار- تویسرکان آماده بهره‌برداری است افزود: فقط خط‍‌کشی و نصب تابلوهای علائم باقی مانده‌ که در صورت کمک و حمایت سازمان راهداری این پروژه در دهه فجر 96 به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده‌ مردم‌ ملایر در مجلس دهم از پروژه آزاد راه سامن به بروجرد نیز بازدید کرد و افزود: فاز اول این پروژه با اعتباری معادل 7 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه فاز دوم این پروژه که از لحاظ حادثه خیر بودن بسیار حائز اهمیت است به طول 8 کیلومتر بوده که با مبلغ 11 میلیارد تومان درحال احداث است و پیش‌بینی می‌شود در تابستان سال 97 به بهره برداری برسد.

کاظمی در ادامه از محور ملایر - توره نیز بازدید کرد و ‌افزود: این محور 6.5 کیلومتر بوده که 3 کیلومتر فازل اول آن به اتمام رسیده و 3 کیلومتر فاز دوم آن نیز تا پایان تابستان 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم‌ ملایر با اشاره به اینکه کل مبلغ در نظر گرفته شده برای محور توره - ملایر 8 میلیارد تومان است تصریح کرد: با توجه به حادثه خیز بودن این‌ محور پیگیری‌های خود را انجام ‌می‌دهد که سریع‌تر به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار