نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1396 - 8:45   |   کد مطلب: 24215
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نابودی داعش حکایت از قدرت جمهوری اسلامی ایران و راهبرد ایجاد امنیت و ثبات در منطقه توسط سپاه انقلاب اسلامی و مقابله جدی و قاطعانه با تروریست‌های تکفیری به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکایی‌ها دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اعلام خبر نابودی کامل داعش توسط حاج قاسم سلیمانی به رهبر انقلاب اظهار داشت: همان‌گونه که حاج قاسم سلیمانی وعده نابودی و برچیده شدت داعش را داده بود در کمتر از سه ماه این وعده محقق شد.

وی گفت: نابودی داعش حکایت از قدرت جمهوری اسلامی ایران و راهبرد ایجاد امنیت و ثبات در منطقه توسط سپاه انقلاب اسلامی و مقابله جدی و قاطعانه با تروریست‌های تکفیری  به سرکردگی صهیونیسم‌ها و آمریکایی‌ها دارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نابودی داعش توسط جبهه مقاومت را درس بزرگی برای کشورهای منطقه و دنیا دانست و بیان کرد: امروز سپاه پاسداران تضمین‌کننده امنیت و محافظ جان و مال ملت‌ها است.

وی اضافه کرد: حاج قاسم به‌عنوان یک سرباز ولایت به همراه سربازان خود چندین سال در مقابل داعشی ها برای حفظ ثبات و امنیت در منطقه جنگید.

حجت‌الاسلام آزادی‌خواه  پیام حاج قاسم به رهبری نشان‌دهنده اطاعت‌پذیری و اثرگذاری رهبری در این موفقیت دانست و بیان کرد:  رهبری انقلاب باتدبیر و هدایت در آرامش برای این ثبات در منطقه  نقشی مهم داشتند.

وی پیام سردار سلیمانی را یک حاوی یک تذکر  به دشمنان منطقه  دانست  و عنوان کرد: بنا به صحبت ای خنده‌دار برخی تحلیل گران منطقه گفته می‌شد اگر روسیه نبود از ایران کاری برنمی‌آمد اما در دنیا مشخص شد آن کشور و آن قدرتی که باعث شد سوریه از دست داعش نجات پیدا کند، جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی همراهی سربازان جبهه‌های مقاومت از کشورهای مختلف را بسیار اثرگذار در این پیروزی دانست و بیان کرد: فرماندهی و مدیریت حاج قاسم باعث شد این نابودی داعش محقق شود.

وی تأکید کرد: امسال سعد حریری باید بدانند امن کننده منطقه ایران اسلامی است نه کسی دیگری و ایران نقشی مؤثر در نابودی داعش داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار