نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. آذر 1396 - 9:07   |   کد مطلب: 24216
تئاتر صحنه ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» از 5 الی 10 آذر جهت نونهالان مهد کودک ها و مدارس ابتدایی در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به اجرا در می آید.

به گزارش ملایری‌ها؛ مهدی روزبهانی مدیر گروه نمایش «یاس کبود» و کارگردان این نمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تئاتر صحنه ای «سفر باور نکردنی آلیس در سرزمین عجایب» در روزهای 27 و 28 شهریور ماه امسال در ده سانس اجرای عمومی داشت و با نقش آفرینی خوب بازیگران و تلاش عوامل این نمایش، استقبال مناسبی نیز از آن به عمل آمد.

روزبهانی با بیان خلاصه ای از داستان این نمایش، عنوان کرد: آلیس که در فکر برآورده شدن آرزوهایش است، در رؤیای خود به همراه خرگوش سفید به سرزمین عجایب سفر می کند که در طول سفر خود با اسطوره های کهن نقاط مختلف دنیا مواجه و در نهایت یک شاهزاده ایرانی که اسفندیار پسر گشتاسب است به او کمک می کند تا دریاچه ای با ساحل طلایی را پیدا کند و پری دریایی را ببیند که...

روزبهانی گفت: اجرای مجدد این نمایش، ویژه نونهالان مهد کودک ها و مدارس ابتدایی است که با هماهنگی های به عمل آمده از 5 الی 10 آذرماه، با سه سانس اجرا در هر روز در ساعات 9، 10 و 11 صبح در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری ملایر به اجرا در می آید. 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار