پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع
فرمانداری ویژه ملایر

2. آذر 1396 - 8:15   |   کد مطلب: 24239
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌های صورت گرفته نمایندگان ملایر و استاندار همدان برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی ملایر در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: در همين راستا واردات منسوجات نبافته توسط شرکت ترکیه‌ای ممنوع شد كه اين كار زمينه‌اي براي جلوگيري از بيكاري 300 نفر در ملاير بود.

به گزارش ملایری‌ها؛ حجت‌الاسلام احد آزادیخواه  اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی ملایر، روز گذشته نمایندگان ملایر و استاندار همدان به منظور بررسی مشکلات  این واحدها از جمله واحدهای تولیدی و صنعتی و شرکت‌های بافتینه و بافتسان با وزیر صنعت، معدن و تجارت دیدار کردند.

وی افزود: با توجه به ابلاغ نامه‌ای مبنی بر واردات منسوجات نبافته از سوی شرکت ترکیه‌ای، عملا شرکت‌های بافتینه و بافتسان ملایر دچار تعطیلی و مشکل می‌شد که به همین منظور جلسه فوری با وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل دادیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای شریعتمداری بعد از شنیدن صحبت نمایندگان و بحث و تبادل نظر در این زمینه در نهایت دستور توقف این نامه و ممنوعیت واردات منسوج‌ نبافته را از شرکت ترکیه‌ای صادر کرد.

وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: این دستور اقدامی مناسب برای جلوگیری از بیکاری 300 نفر شاغل در شرکت‌های بافتینه و بافتسان و عدم تعطیلی این واحدهای بزرگ صنعتی شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار