فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

4. آذر 1396 - 8:25   |   کد مطلب: 24285
مدیر کمیته امداد ملایر از کمک‌های مردمی ملایر از سوی کمیته امداد به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سه كانکس توسط یک خير ملايري براي زلزله‌زدگان كرمانشاه خريداري شد.

به گزارش ملایری‌ها؛ تیمور کرمی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به کمک‌های مردمی مردم نوعدوست و خیران ملایری به زلزله‌زدگان غرب کشور در استان کرمانشاه اظهار کرد: در این زمینه از همان ابتدا ارسال کمک‌های مردمی کمیته امداد ملایر برای کمک به زلزله‌زدگان صورت گرفت.

وی از کمک  508 میلیون تومانی خیران و مردم سخاوتمند ملایر به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این کمک‌ها تنها کمک‌های صورت گرفته به کمیته امداد بوده و سایر کمک‌ها نیز از طریق نهادهای دیگر جمع‌آوری شده است.

  مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر تصریح کرد: از این میزان کمک‌ها 6 میلیون تومان کمک‌ها نقدی و مابقی نیز کمک‌های غیر نقدی بوده است.

وی افزود: کمک‌های غیر نقدی شامل البسه گرم به تعداد 7 هزار قطعه، 6 هزار قرص نان، 700 مورد انواع کنسرو، 700 باکس آب معدنی، 10 مورد چادر، 2 هزار و 500 متر موکت و زیرانداز، 700 قطعه پتو و... جمعا به میزان 18 هزار مورد بوده است.

 کرمی‌مقدم همچنین از اهدای سه کانکس توسط یکی از خیران ملایی به زلزله‌زدگان خبر داد و گفت: این کانکس‌ها برای به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

 وی تصریح کرد: کمک‌های کمیته امداد ملایر ملایر در قالب  یک کامیون، چهار نیسان و یک اتوبوس به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به ایجاد دو پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در کمیته امداد افزود: اعطای کمک‌ها همچنان ادامه دارد و بیشترین نیاز در حال حاضر کمک نقدی است.

  وی گفت: یکی از مهمترین اهداف کمیته امداد در کمک‌رسانی‌ها حمایت بیشتر از افراد زیر پوشش این مناطق بوده است از مردم خیر و نیکوکار می‌خواهیم افراد محروم را در این مناطق یاری کنند.

کرمی‌مقدم خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 74161110046711نزد بانک مهر ایران به نام کمیته امداد و یا به شماره کارت مجازی 6063731020583960 به نام کمیته امداد واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار