نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. آذر 1396 - 21:30   |   کد مطلب: 24474
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به گسترش فضای مجازی در سطح جامعه و بهره بردن از آن بدون داشتن شناخت و فرهنگ لازم اشاره و افزود: رسانه‌های دیجیتال از کشورهایی به ایران منتقل می‌شود که در آن کشورها بیش از همه به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه می‌شود.

به گزارش ملایری ها به نقل از شفت، فیروز فاضلی عصر امروز در نخستین آئین تجلیل از مولفان و نویسندگان که به‌مناسبت هفته پژوهش در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: قلم یکی از ابزارهای بیان مشکلات جامعه است که اهالی آن باید در زمان درست از آن بهره گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به گسترش فضای مجازی در سطح جامعه و بهره بردن از آن بدون داشتن شناخت و فرهنگ لازم اشاره کرد و افزود: رسانه‌های دیجیتال از کشورهایی به ایران منتقل می‌شود که در آن کشورها بیش از همه به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانی پژوهش در جامعه تاثیرگذار می‌شود که حل کننده مسائل و مشکلات باشد گفت: برای انجام هر فعالیتی نیازمند انجام کار فرهنگی هستیم اما امروز با توجه به گسترش فضای مجازی در سطح جامعه، فرهنگ صحیح استفاده از آن را نمی‌دانیم.

فرماندار شفت نیز در این مراسم، سنگ بنای همه موفقیت‌های علمی و توسعه هر کشوری را پژوهش و تحقیقاتی که در آن جامعه انجام می‌شود دانست و اظهار داشت: دستاوردهای به‌دست آمده در علوم تجربی حاصل تلاش افرادی است که تحقیق و پژوهش می‌کنند.

محسنی با بیان اینکه کشور ایران در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های علمی و پژوهشی، تکنولوژی و سایر بخش‌ها رشد قابل قبولی داشته تا جایی که در حوزه هوا فضا و تکنولوژی در زمره کشورهای توسعه یافته و برتر جهان قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر تلاش بیشتری در حوزه‌های پژوهش و تحقیقات صورت گیرد و در آغاز پژوهش از مدارس، دانشگاه‌ها و سپس در سطح کلان جامعه باشد می‌توان در این زمینه‌ها موفق‌تر عمل کرد البته اگر با مشارکت همگان در حوزه دانشگاهی از تولید مدرک به تولید علم برسیم.

به گزارش تسنیم، به‌مناسبت هفته پژوهش نخستین همایش تجلیل از مولفان و نویسندگان شهرستان شفت برگزار شد.

در این همایش برنامه‌هایی نظیر، شعرخوانی توسط یکی از شاعران برجسته کشوری و استانی خانم رقیه آزادنیا، اجرای موسیقی زنده، اهدای لوح سپاس به نویسندگان برجسته این شهرستان و رونمایی از 4 جلد کتاب در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت برگزار شد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار