نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. آذر 1396 - 8:34   |   کد مطلب: 24479
مسئول بسیج دانشجویی ملایر خبر داد؛
برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه ملایر
مسئول بسیج دانشجویی ملایر گفت: به مناسبت روز دانشجو تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه ملی ملایر و با موضوع احزاب در دانشگاه برگزار می‌شود.

محسن کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های روز دانشجو در ملایر اظهار داشت: با توجه به هم‌زمانی روز دانشجو و ولادت پیامبر اکرم(ص) روز دانشجو و میلاد نور در دانشگاه‌ها مختلف ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد ملایر روز سه‌شنبه با برگزاری برنامه‌های متنوع در ساختمان مبتکران این دانشگاه و با حضور دو نماینده مجلس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی ملایر اضافه کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم و اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس و نماینده مردم اسدآباد مهمان جشن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر هستند.

وی گفت: هم‌زمان در روز سه‌شنبه مراسم روز دانشجو در دانشکده خوارزمی با حضور امام‌جمعه ملایر و در دانشکده علمی کاربردی نیز برگزار می‌شود.

کریمی از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی خبر داد و بیان کرد: تریبون آزاد دانشجویی بعدازظهر سه‌شنبه در دانشگاه ملی ملایر و با موضوع احزاب در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری جشن میلاد نور و روز دانشجو در روزهای مختلف در دانشگاه علوم قرآنی، سما و پیام نور ملایر خبر داد.

مسئول بسیج دانشجویی ملایر برگزار مناظره بین اساتید اصول‌گرا و اصلاح‌طلب دانشگاه با موضوع "فرجام برجام" یکی دیگر از برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه ملی بود که با توجه به عدم اعلام آمادگی اساتید اصلاح‌طلب این برنامه اجرا نشد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار