نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. آذر 1396 - 20:43   |   کد مطلب: 24553
امام جمعه ملایر گفت: اقدام اخیر آمریکا درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس به معنای انزوای آنها در منطقه و نظام بین المللی است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: آمریکا با انتقال سفارت خود به دنبال این است که قدس شریف را پایتخت رژیم صهیونیستی قرار دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه قدس قبله گاه آزادی خواهان جهان است، ترامپ با این اقدام می خواهد دیده شود، اما آنها به عنوان یک موجود وحشی، منفور، فاقد عقلانیت و مستکبر دیده می شوند.
وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو بیان کرد: 16 آذر به سال 1332 پس از کودتای 28 مرداد برمی گردد که آمریکا و انگلیس دنبال این بودند تا افکار جهادی و انقلابی را از دانشگاه ها بیرون کنند و حرکت انقلابی و جنبش دانشجویی را در نطفه خفه کنند.
حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه به برکت جنبش دانشجویی انقلاب اسلامی به وجود آمد و لانه جاسوسی تسخیر شد و باید همین مسیر 16 آذر را ادامه دهیم خاطرنشان کرد: به برکت جنبش دانشجویی امروز منطقه بیدار شده و جبهه اسلامی در مقابل جبهه کفر و استکبار ایستاده است.
خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه حقارت آمریکا از سال 32 با جنبش دانشجویی آغاز شده و باید ادامه پیدا کند اظهار کرد: مبنای مبارزه با آمریکا با جنبش دانشجویی در سال 32 آغاز شده و تا محو و نابودی کفر و کفار ادامه دارد.
حجت الاسلام برقراری خواستار رعایت اخلاق از سوی همه جریان های سیاسی در 16 آذر شد و اخلاق را خط قرمز دانست و افزود: نسل جوان و دانشجویان امانت و فرزندان این کشور هستند که باید با انتقال تغذیه فکری سالم به آنها، بتوانند با بصیرت کامل این راه را ادامه دهند.
وی با اشاره به سالروز شهادت شهید احمد کشوری از خلبانان تیز پرواز، خواستار نامگذاری میدان یا خیابانی در شهر ملایر به نام خلبانان شهید این شهرستان شد.
نمازگزاران ملایری در محکومیت اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از مسجد جامع تا میدان امام خمینی(ره) ملایر راهپیمایی کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار